دانلود اهنگ قلب یخی محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – قلب یخی

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام قلب یخی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قلب یخی محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Ghalbe Yakhi Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – قلب یخی

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – قلب یخی

من بی تو له شدم زیر هجوم درد قلبی که یخ زد و کاریش نمیشه کرد با این که زندگی باهام خوب تا نکرد نبودنت تو رو از من جدا نکرد ویلون کوچه هام دنبال کی برم چون بعد تو فقط فکر مقصرم از لابه لای لحظه های تلخ و غمگینم Az labelaye lahzehaye talkh o ghamginam تو روز روشن این همه تاریکی می بینم To rooze roshan in hame tariki mibinam با اینکه از هر لحظه ی آینده بیزارم با این همه بازم به این آینده شک دارم احساس شک دارم این بد بیاری ها تقصیر من نبود این که تو هم بری تقدیر من نبود این حال و روزمه از غصه تب کنم هر روزم این شده روزامو شب کنم ویلون کوچه هام دنبال کی برم چون بعد تو فقط فکر مقصرم از لابه لای لحظه های تلخ و غمگینم Az labelaye lahzehaye talkh o ghamginam تو روز روشن این همه تاریکی می بینم To rooze roshan in hame tariki mibinam با اینکه از هر لحظه ی آینده بیزارم با این همه بازم به این آینده شک دارم احساس شک دارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

قلب یخی می تواند یکی از مثال هایی باشد که برای افرادی زده می شود تا میزان سردی را بتوان از ان درک کرد. مگر این دل چقدر می تواند تحمل سختی و درد و رنج را داشته باشد؟؟ زمانی که از همه خیانت دیده می شود این احساسات گرم به حس های سرد و بی روحی تبدیل شده که نه تنها شما را آزار می دهد بلکه موجی آزار برای کسانی است که سعی دارند به شما نزدیک شوند.

قلب یخی را میتوان اولین مجموعه سریال نمایش خانگی نامید که از سال 1389 شروع شد و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، الناز شاکردوست و … در آن بازی میکردند. این سریال در 3 فصل و تا تابستان 93 ادامه یافت اما به دلایل عمده‌ای همچون موج کپی‌های غیر قانونی، دعوای مالی بین بازیگران و تهیه کنندگان و همچنین عدم پایان بندی مناسب در فصل یک و دو نتوانست به موفقیت چشمگیری برسد.

دو فصل اول آن را محمد حسین لطیفی کاگردانی بود، و از بخت و اقبال بیشتری برای موفقیت برخوردار بود که ناگهان با بروز دعوای مالی و موج کپی های غیر قانونی حتی سرمایه گذاران را تا مرز شکستگی پیش برد و در نتیجه سریال نتوانست در پایان فصل موفقیت کامل داشته باشد و از پایان جالبی برخوردار نشد.

اما یکی از جذابترین قسمت‌های این سریال برای هوادارن آن، تیتراژها و آهنگ‌های خوانده شده در هر فصل بود، جایی که خوانندگان مطرح موسیقی پاپ همچون محسن یگانه، رضا یزدانی و مازیار فلاحی توانستند خوش بدرخشند و کارهای خاطره انگیزی منتشر کنند. محسن یگانه نیز آهنگ فوق العاده قلب یخی را برای فصل سوم اینکار خواند و روانه بازار کرد که با استقبال هم طرفداران سریال و هم طرفداران محسن یگاه مواجه شد و از تیتراژهای موفق این سریال حساب میشود که هنوز هم در خاطر عزیزان مانده است.

محسن یگانه قلب یخی را که موزیکی آرام و احساسی می باشد را منتشر کرده است و کمی درد و دل را سعی دارد به گوش طرفدارانش برساند. موزیک های آرام و معمولا ان هایی که مفهوم غمگین دارند را باید در اوقاتی گوش داد که بتوان با انها آرامش گم شده را یافت.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید. امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن یگانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ قلب یخی جدیدترین اثر محسن یگانه است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن یگانه با موزیک قلب یخی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. قلب یخی محسن یگانه یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که محسن یگانه برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن یگانه، قلب یخی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن یگانه به ارمغان آورد. امیدواریم محسن یگانه بعد از قلب یخی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ قلب یخی محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: