دانلود اهنگ مرد محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – مرد

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام مرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مرد محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Mard Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – مرد

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – مرد

برای مردی که تنها رفیقش؛ سقف و دیواره شباش هم ابری و دلگیر اونم از دودِ سیگاره یه مردِ خسته از راهه؛ که خسته ست از زمین خوردن که سقفِ آرزوهاشم؛ خلاصه میشه تو مُردن نخواست باور کنه اینو؛ که رسمِ روزگار اینه که تنها همدمِ شب هاش؛ یه مشت آهنگِ غمگینه که عشقش، جا زد و رفت و ازین غمگینترم میشه کسی که قصه اش این باشه کسی که با یه کم گریه با این آهنگ؛ سبک میشه آره! دیوونگی کردی ولی مردونگی اینه؛ که جز سقف و این دیوار کسی اشکاتوُ نمی بینه همش از خود گذشتن؛ که این خاصیتِ مَرده که طعمِ شورِ هر اشکی؛ نمک گیرش نمی کرده همش از خود گذشتن بود؛ که این خاصیتِ مَرده که طعمِ شورِ هر اشکی؛ نمک گیرش نمی کرده نخواست باور کنه اینو؛ که رسمِ روزگار اینه که تنها همدمِ شب هاش؛ یه مشت آهنگِ غمگینه که عشقش، جا زد و رفت و ازین غمگینترم میشه کسی که قصه اش این باشه کسی که با یه کم گریه با این آهنگ؛ سبک میشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

محسن یگانه احساسی ترین خواننده ایران شناخته می شود که معمولا از موزیک های آرام  و عاشقانه او برای اوقات تنهایی و یا زمان هایی که معمولا شکست عشقی انجام شده استفاده می شود. اما به هر حال صدای محسن یگانه در موزیک هایش شنونده را در عمق ذهن و افکارش فرو می برد که این نشان از تاثیر زیاد موزیک های او بر روی مخاطب دارد.

محسن یگانه مرد را در اهنگ مرد خود توصیف کرده است. شاید بتوان ذره ای این فرشته را ترسیم کرد. البته ذات هر انسانی متفاوت می باشد و باید هر انسانی را به خوبی شناخت. درکلب محسن یگانه اشاره کلی به این قضیه داشته و سعی دارد در اهنگ مرد خود موضوع تنها بودن و سختی کشیدن مرد را ترسیم کند.

شعر و ملودی این موزیک توسط خود محسن یگانه عزیز انجام شده و تنظیم اهنگ مرد محسن یگانه نیز کار آرش پاکزاد عزیز می باشد. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را ببرید.

محسن یگانه خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه مرد به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده مرد محسن یگانه میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن یگانه دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ مرد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه مرد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده مرد دعوت کرده است. محسن یگانه به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. مرد محسن یگانهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن یگانه که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ مرد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن یگانه از آن مستثنی نیست. امیدواریم از مرد محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: