دانلود آهنگ محسن یگانه موهات MP3 اصلی و متن کامل

محسن یگانه – موهات

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام موهات با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ موهات محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Moohat Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – موهات

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – موهات

دلتنگت میشم بکش دست نوازش رو سرم پیشم بشین درد دلاتو میخرم میشم پناهت غصه هات مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

وقتی عاشقانه ها را تجربه کرده باشی نوازش های عاشقانه به اعتیاد تبدیل میشن. یک کار فوق العاده احساسی و عاشقانه دیگر از محسن یگانه عزیز و دوست داشتنی که مثل همیشه در این آهنگ به خوبی درخشید. موزیک موهات محسن یگانه این بار با سبکی دوس داشتنی به تازگی منتشر شده است. کار آهنگ سازی و تهیه کنندگی موهات توسط خود محسن یگانه عزیز بوده و میکس و مسترینگ این اثر هنری کار آرش پاکزاد عزیز می باشد. در ادامه متن کامل این موزیک زیبا و دوستداشتنی در سایت برای شما دوستداران موزیک گذاشته شده است.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ عاشقانه نهایت لذت را ببرید.

لازم به ذکر است که آخرین آهنگ این خواننده نیز آهنگ احساسی و شنیدنی خودخواه است که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد.

محسن یگانه خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ موهات به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده موهات محسن یگانه میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن یگانه دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه موهات خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک موهات بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده موهات دعوت کرده است. محسن یگانه به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. موهات محسن یگانهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن یگانه که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک موهات این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن یگانه از آن مستثنی نیست. امیدواریم از موهات محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن یگانه با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. موهات اثری فوق العاده از محسن یگانه است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن یگانه سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار موهات بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود موهات محسن یگانه جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن یگانه که مربوط به انتشار موهات میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن یگانه با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه موهات همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن یگانه با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ موهات تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن یگانه در قطعه موهات لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: