دانلود اهنگ نمیشه محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – نمیشه

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام نمیشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نمیشه محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Nemishe Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – نمیشه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – نمیشه

نه امشب  که هرشب که حالم خرابه یه جزیرم که دارم یه دریا سرابه من عادت نکردم به شبهای سردم به اینکه نباشی نه عادت نکردم قسم خورده بودم اگه از تو جداشم دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه که فکرت نباشم نه دیروز و نه فردا همیشه قسم خورده بودم اگه از تو جداشم دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه نمیشه چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه چقدر گریه کردم نفهمم سرابه نفهمم کجامو ، نفهمم کجایی چقدر با تو بودم تو عین جدایی قسم خورده بودم اگه از تو جداشم دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه قسم خورده بودم اگه از تو جداشم دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه نمیشه چقدر قصه گفتم ، چقدر گریه کردم ، نمیشه چقدر قصه گفتم ، چقدر گریه کردم ، نفهمم سرابه چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه نمیشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

افکار گاها تنها رفیقانی هستند که برای ادم در تنهایی باقی می مانند. این افکار می توانند سوهان روح باشند و یا آرام بخش روح باشند این بستگی به نوع خاطره و اتفاقاتی دارد که در آن زمان خاص افتاده است. در برخی از زمان ها این خاطرات فکر را درگیر می کنند و کاملا باعث اذیت می شوند.

محسن یگانه در موزیک و آهنگ احساسی و عاشقانه نمیشه دقیقا منظورش افکاری است که او را به گذشته می برد. همانطور که خودش می گوید” ولی دیدم نمیشه نمیشه که فکرت نباشم” و این کاملا از کنترل خارج است. درواقع محسن یگانه سعی دارد با این موزیک غمگین بگوید جدایی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

این موزیک زیبا قطعه ای از آلبوم حباب محسن یگانه می باشد. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن اهنگ محسن یگانه نمیشه نهایت لذت را ببرید.

محسن یگانه نمیشه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن یگانه را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از محسن یگانه که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن یگانه ترانه نمیشه را جزو بهترین کارهای او می دانند. نمیشه محسن یگانه خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ نمیشه محسن یگانه را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه نمیشه محسن یگانه لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: