دانلود اهنگ هر چی تو بخوای محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – هر چی تو بخوای

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هر چی تو بخوای محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Har Chi To Bekhay Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – هر چی تو بخوای

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – هر چی تو بخوای

تب تو از لحظه های من نگیر این همون داغی که میپرستمت وقتی که دستاتو میگیرم ببین اختیار کل دنیا دستمه من که یه عمره پر از بغضم ببین واسه ی لبخند تو چه میکنم زندگی دلیل بغض من نبود تو نمیخندی تو نمیخندی که گریه می کنم دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هرچی تو بخوای دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هرچی تو بخوای خودتو پایین میاری پای من که تو رو پیدا کنم فقط همین چیزی جز افتادن از چشمای تو منو از بالا نمیزنه زمین از خودم خیلی خجالت میکشم وقتی حتی از منم دلت پره وقتی حالتو عوض نمیکنم بودن من به چه دردی میخوره تب تو از لحظه های من نگیر دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هرچی تو بخوای دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هرچی تو بخوای
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ فاز خوب و اهنگ ماه رمضان و اهنگ قدیمی میباشد.

در سال 86 با ایده احسان علیخانی، صدا و سیما تصمیم گرفت تا برنامه جزر و مد را با اسم برنامه ماه عسل و تغییرات جدید روی آنتن ببرد. برنامه‌ای که قرار بود به اولین ماه رمضان زوج های جوان اشاره کند و کاملا گفت گو محور بود. این برنامه با هدف نزدیکتر کردن مردم به زندگی ساده و نزدیکتر کردن دل‌های مردم به پروردگار کلید خورد. در آن سال‌ها، احسان علیخانی برای تیتراژ برنامه دنبال یک خواننده خوب و مطرح میگشت که حداقل برای شروع برنامه مردم به خاطر صدای او هم که شده پای گیرنده بشینند و برنامه را تماشا کنند. از آن سال به بعد نیز تیتراژهای ماه رمضان ماه عسل همواره یکی از دلایل موفقیت این برنامه محسوب میشد.

پس از سال‌های اولیه و با گذشت فراز و نشیب های زیاد، یک ویژگی در ماه عسل همواره ثابت بود و آن هم تیتراژهای فوق العاده آن بود که توسط ستاره‌های موسیقی پاپ خوانده میشد. خواننده‌های چون مهدی یراحی، فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری و … تا سال 95 تیتراژهای این برنامه را خوانده بودند و همواره همگی این تیتراژها، با استقبال فوق العاده مخاطبین مواجه میشد. از سال 93 که دیگر اجرای کامل برنامه و مدیریت آن به خود احسان علیخانی واگذار شد، در کنار این تیتراژها، محبوبیت و شهرت این برنامه دو چندان شد و در واقع از آن پس کنار تیتراژها، احسان علیخانی هم از نقاط قوت اصلی این برنامه بود.

در سال 1395 با شروع فصل جدید، احسان علیخانی به دنبال یک صدای قوی و آشنا میگشت. صدایی که مخاطب را پای برنامه میخکوب کند و حس و حال خوب برنامه را هم منتقل کند. از طرفی خواننده باید روی بورس هم باشد تا به شهرت برنامه لطمه نخورد. پس از مذاکرات فراوان مجددا قرعه به نام محسن یگانه افتاد. محسن یگانه که خود قبلا در پروژه ماه عسل با احسان علیخانی همکاری داشت، از این تصمیم استقبال کرد. در اولین سری ماه عسل در سال 86، محسن یگانه آهنگ خیال تو را برای ماه عسل خوانده بود که آن موقع این آهنگ بسیار موفق ظاهر شد و یک همکاری برد برد برای دو طرف بود.

سرانجام، روی شعر احساسی روزبه بمانی و ملودی آرام محسن یگانه، آهنگ فوق العاده هر چی تو بخوای ساخته شد و مهیار رضوان آن را تنظیم کرد. پس از انتشار این آهنگ، مخاطبین محسن یگانه که چند وقتی بود صدای او را نشنیده بودند، به شدت خوشحال شدند و البته باید گفت همه اهالی موسیقی از این آهنگ همکاری خوشحال شدند. یادمان نرود، محسن یگانه صدای آشنای خانواده ایرانی است و با 2 دهه قدمت در موسیقی پاپ در کنار محسن چاوشی یکه تازی میکنند.

هرچی تو بخوای یکی از موفق ترین اثرهای محسن یگانه محسوب میشود و باز هم همکاری وی با مجموعه ماه عسل یک همکاری برد برد برای دو طرف بود.

امیدواریم از این آهنگ خوش فاز لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن یگانه با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. هر چی تو بخوای اثری فوق العاده از محسن یگانه است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن یگانه سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار هر چی تو بخوای بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود هر چی تو بخوای محسن یگانه جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن یگانه که مربوط به انتشار هر چی تو بخوای میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن یگانه با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک هر چی تو بخوای همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن یگانه با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ هر چی تو بخوای تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن یگانه در اهنگ هر چی تو بخوای لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: