دانلود اهنگ هوایی شدی محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – هوایی شدی

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام هوایی شدی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هوایی شدی محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Havaei Shodi Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – هوایی شدی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – هوایی شدی

من برعکس همه پشت خنده هام غمه تو بر عکس منی شادی و غمگین میزنی ولی تو فوقش آخرش میگی کلاه رفته سرش باشه کلاه رفته سرم ولی تورو از رو میبرم خط و نشون کشیدم که خدایی نکرده دیدم چشام دیگه تورو نبینه آره دوری و دوستی همینه خاطرت هنوز عزیزه ولی از فکری که مریضه بهتره دوری باشه نکه یه عشق زوری باشه هوایی شدی خواستی که قلبمو دورش کنی دل تو دلت نبود بزنی ذوقمو کورش کنی کار از کار گذشته دیگه نمیشه به روم نیارم با بد و خوب تو ساختم ولی نه دیگه کشش ندارم هوایی شدی خواستی که قلبمو دورش کنی دل تو دلت نبود بزنی ذوقمو کورش کنی کار از کار گذشته دیگه نمیشه به روم نیارم با بد و خوب تو ساختم ولی نه دیگه کشش ندارم تو برعکس منی زیر حرفات میزنی من به موقش یه کمی آره فوقش یکمی یکمی کلاه رقته سرم وقتی بودی دورو ورم یکمی کلاه رفته سرم ولی تورو از رو میبرم تو انگار تو نبردی ببین چه گردو خاکی کردی عشق تو عین درده آخ الهی بر نگرده حسی بهم نداشتی روز و شب واسم نذاشتی تو ظاهر عشق و دوستی ولی دروغ های زیر پوستی هوایی شدی خواستی که قلبمو دورش کنی دل تو دلت نبود بزنی ذوقمو کورش کنی کار از کار گذشته دیگه نمیشه بروم نیارم با بد و خوب تو ساختم ولی نه دیگه کشش ندارم هوایی شدی خواستی که قلبمو دورش کنی دل تو دلت نبود بزنی ذوقمو کورش کنی کار از کار گذشته دیگه نمیشه بروم نیارم با بد و خوب تو ساختم ولی نه دیگه کشش ندارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

امان از دلی که هیچ جوره پابند نمی شه و با کوچکترین گوشه چشمی دلش می لرزه و می ره و به این فکر نمی کنه که ما در مقابل دلی که به خودمون علاقه مندش می کنیم وابسته ایم. آهنگ احساسی “هوایی شدی” از محسن یگانه عزیز هم حکایت از همین اتفاق می کنه و از دلی می گه که وسز راه رها شده.

ترانه سرایی ، آهنگسازی و تنظیم این آهنگ عاشقانه را محسن یگانه خودش انجام داده است و همین باعث شده تا مانند آهنگ های دیگرش خاص و متفاوت با کار هنرمندان دیگر باشد.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و از ملودی ریتمیک آن لذت ببرید اما امیدواریم اگر قلبتون رو به کسی باختید همیشه کنارش بمونید و قلبی رو هم که به خودتون علاقه من کردید در نیمه راه رها نکنید.

متن ترانه را نیز در ادامه برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

شاید کمتر کسی باشد قطعه هوایی شدی محسن یگانه را نشنیده باشد. محسن یگانه دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن یگانه برای قطعه فوق العاده هوایی شدی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا هوایی شدی محسن یگانه همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه هوایی شدی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن یگانه در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت هوایی شدی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ محسن یگانه هوایی شدی خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود محسن یگانه نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ هوایی شدی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن یگانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ هوایی شدی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن هوایی شدی محسن یگانه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Parsa گفته:

این اهنگو ۸-۹ ساله دارم گوش میدم و هیچ وقت دلمو نزده ، کاش برگرده به کیفیت البوم حباب و نگاه کاراش