آواز حجاز محمدرضا شجریان | دانلود اهنگ محمدرضا شجریان آواز حجاز {با کیفیت اصلی} + متن

محمدرضا شجریان – آواز حجاز

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام آواز حجاز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آواز حجاز محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Sazo Avaz Hejaz Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – آواز حجاز

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – آواز حجاز

راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست آنجا جز آنکه جان بسپارد چاره نیست پهر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ما را ز منع عقل مترسان و می بیار کان شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیست از چشم خود بپرس که ما را که می کشد جانا گناه طالع و جرم ستاره نیست او را به چشم پاک توان دید چون هلال هر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیست فرصت شمر طریقه رندی که این نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
توضیحات

استاد شجریان و آهنگ هایش همیشه موردپسند همه قشر بوده و همیشه از آهنگ های این هرمند بزرگ استقبال شده است. سازو آواز حجاز از جمله اثر های هنری این هنرمند بزرگ می باشد که درواقع جزئی از دو مجموعه بزرگ استاد شجریان به نام گلبانگ شجریان می باشد.

گلبانگ شجریان نام یک مجموعه از اثر ها هنری محمدرضا شجریان بوده که در سبک سنتی و قدیمی ایران می باشد. این مجموعه در گذشته داخل دو کاست منتشر می شد اما امروزه می توان کل مجموعه در یک قالب به اختیار داشت. همانطور که گفته شد این گلبانگ از دو بخش ساخته شده که بخش اول آن بت چین می باشد.

بت چین از اجرای تصانیف علی اکبر شیدا، همکاری فرامرز پایور(نوازنده سنتور)، هوشنگ ظریف(نوازنده تار) و تنظیم فریدون شهبازیان ساخته شده است. قسمت یا بخش دوم این گلبانگ را به نام دولت عشق می شناسید که با همکاری احمد عبادی (نوازندهٔ سه تار) و علی‌اصغر بهاری (نوازندهٔ کمانچه) و آهنگ‌سازی حسن یوسف‌زمانی اجرا شده‌است.

شجریان با صدای عرفانی و آرام بخش خود تمامی این قطعه های هنری اجرا کرده است. هم اکنون می توانید این موزیک و آواز زیبا از محمدرضا شجریان را با 2 کیفیت خیلی خوب و عالی از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید. امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: