دانلود اهنگ استاد شجریان تصنیف بیداد مسیحای جوانمرد من {کیفیت اصلی ۳۲۰} + متن کانل

محمدرضا شجریان – بیداد

دانلود آهنگ قدیمی محمدرضا شجریان به نام بیداد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیداد محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Bidad Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – بیداد

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 31

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – بیداد

مسیحای جوانمرد من ای ترسای پیر پیرهن چرکین هوا بس ناجوانمردانه سرد است…آی دمت گرم و سرت خوش باد سلامم را تو پاسخ گوی ، در بگشای منم من میهمان هر شبت لولی وش مغموم منم من سنگ تیپاخورده رنجور منم دشنام پست افرینش نغمه ناجور نه از رومم ، نه از زنگم همان بی رنگ بی رنگم بیا بگشای در بگشای دلتنگم
توضیحات

استاد محمدرضا شجریان در سال ۱۳۶۴ در همکاری با استاد پرویز مشکاتیان آلبوم بیداد را روانه بازار موسیقی بعد انقلاب ایران کرد. البومی که به دل ایرانیان مقین کشور و خارج از کشور نشست و تا سال ها نوای دل آن ها بود. مسیحای جوان مرد من را همه زمزمه میکردند. در کوچه و خیابان از شجریان میخواندند و از تلفیق هنر وی با پرویز مشکاتیان که غوغایی به پا کرده بود.

ما اینجا در موزیکیشو تمام سعی خود را به خرج دادیم تا بتوانیم تصنیف بیداد استاد محمدرضا شجریان را با بهترین کیفیت ممکن برای شما عزیزان موزیکیشویی فراهم آورده و برای شما بارگزاری کنیم. امیدواریم توانسته باشیم گام کوچکی در کمک به پیشرفت و گسترش موسیقی فاخر مملکت عزیزمان ایران عزیز برداشته باشیم و صدای روحانی و عارفانه استاد شجریان را با بهترین کیفیت ممکن به گوش شما عزیزان برسانیم.

از اینکه ما را انتخاب کرده اید متشکریم.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: