تصنیف عشق تو محمدرضا شجریان | دانلود آهنگ محمدرضا شجریان تصنیف عشق تو {با کیفیت اصلی}

محمدرضا شجریان – تصنیف عشق تو

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام تصنیف عشق تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تصنیف عشق تو محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Tasnife Eshghe To Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – تصنیف عشق تو

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – تصنیف عشق تو

عشق تو آتش جانا عشق تو آتش جانا زد بر دل من بر باد غم داد آخر بر باد غم داد آخر آب و گل من روی تو چون دیده دل روی تو چون دیده دل بهتر زلیلی روی تو چون دیده دل روی تو چون دیده دل بهتر زلیلی شد بند زنجیر دام شد بند زنجیر دام، مجنون دل من shod bande zanjir dam shod bande zanjir dam majnoon dele man شد بند زنجیر دام شد بند زنجیر دام، مجنون دل من shod bande zanjir dam shod bande zanjir dam majnoon dele man وصل تو مشکل مشکل وصل تو مشکل مشکل جان دادن آسان یا رب کن آسان آسان یا رب کن آسان آسان این مشکل من ya rab asan asan ya rab kon asan asan in moshkele man وصل تو مشکل مشکل وصل تو مشکل مشکل جان دادن آسان یا رب کن آسان آسان یا رب کن آسان آسان این مشکل من ya rab asan asan ya rab kon asan asan in moshkele man یا رب کن آسان آسان یا رب کن آسان آسان این مشکل من ya rab asan asan ya rab kon asan asan in moshkele man یا رب کن آسان آسان یا رب کن آسان آسان این مشکل من ya rab asan asan ya rab kon asan asan in moshkele man
توضیحات

کم کم سال در حال اتمام است و دیگر کاری برای انجام دادن نمانده. تقریبا هرکسی در این زمان یک اخلاق دارد. برخی از رسیدن نوروز و عید خوشحال اند و برخی دیگر عد با روز های عادی برایشان هیچ فرقی ندارد. تنها چیزی که نیاز است میزان قابل توجهی آرامش می باشد.

این مورد در این زمانه به مانند طلا گرانبها و به مانند الماس کمیاب است. هرآنچه بخواهید را می توانید بدست بیاورید اما ارامش تنها به اراده شما بستگی ندارد. بر این اساس ساختن زندگی آرام نیاز به تفکر بیشتر دارد که چه چیزی را باید انجام دهیم و چه چیزی را در اطرافمان بکار ببریم.

امواج تنها دوستان ذهن ما هستند. این رفیقان منتظرند تا مان ان ها را دعوت کرده و با روحمان هم کلام شوند. چه چیزی بهتر از موسیقی سنتی که صوی دلنشین داشته و زخم های روح را التیام می بخشد. صداهای فراوانی را می توانیم به ذهن خود دعوت کنیم. اما چه صدای آرام بخش تر و عرفانی تر از استاد محمدرضا شجریان.

تصنیف های ناب استاد شجریان را به قدری گوش نواز بوده که همچون لالایی ذهن را آرام کرده تا کمی نیاز آرامش بدن را رفع کند. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خوب از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید. امیدواریم از شنیدن این موسیقی که سبکی سنتی و قدیمی دارد نهایت لذت را ببرید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
بسیار سپاسگزارم آلبومی که در اختیار ما دوستداران موسیقی سنتی که این روزها از شنیدن آن از رادیو وتلویزیون محروم هستیم . گفته:

بسیار عالی