تصنیف مبتلا محمدرضا شجریان | دانلود اهنگ محمدرضا شجریان تصنیف مبتلا {باکیفیت اصلی}

محمدرضا شجریان – تصنیف مبتلا

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام تصنیف مبتلا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تصنیف مبتلا محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Tasnife Mobtala Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – تصنیف مبتلا

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – تصنیف مبتلا

نسیمی کز بن آن کاکل آیو مرا خوشتر ز بوی سنبل آیو چو شو گیرم خیالت را در آغوش cho sho giram khiyalat ra dar aghoosh سحر از بسترم بوی گل آیو sahar az bastaram booye gol ayoo سحر از بسترم بوی گل آیو sahar az bastaram booye gol ayoo بلا بی دل خدایا دل بلا بی گنه چشمم چرا دل مبتلا بی اگر چشمم نکردی دیده بونی چه دونستی دلم خوبان کجایی چه دونستی دلم خوبان کجایی دو چشمونت پیاله پر ز می بی دو زلفونت خراج ملک ری بی دو چشمونت پیاله پر ز می بی دو زلفونت خراج ملک ری بی همی وعده کری امروز و فردا نزونم مو که فردای تو کی بی نزونم مو که فردای تو کی بی نسیمی کز بن آن کاکل آیو مرا خوشتر ز بوی سنبل آیو چو شو گیرم خیالت را در آغوش cho sho giram khiyalat ra dar aghoosh سحر از بسترم بوی گل آیو sahar az bastaram booye gol ayoo سحر از بسترم بوی گل آیو sahar az bastaram booye gol ayoo
توضیحات

استاد محمدرضا شجریان تنها خواننده ایرنی است که دوبار نامزد جایزه گرمی شده است. این جایزه هرساله به خواننده هایی داده شده که از نظر مخاطبان و داوران آن مسابقات هنری برتر شناخته شوند، این افتخاری است برای کشور که خواننده ای از ایران دوبار نامزد اینچنین جایزه با ارزشی شده است.

شجریان چندین موزیک به نام تصنیف داشته که همین تصنیف معنایی پیچیده دارد. در واقع تصنیف رایج ترین ریتم در موسیقی سنتی ایران است که وزن متریک دارد. موسیقی سنتی متشکل از متر بوده که این متر نیز از چهار قسمت تشکیل شده که در قسمت اول بر روی حرف تاکید بیشتری است تا شنونده معنا را به درستی درک کند.

موسیقی هایی که ضرب آهنگ دارند را متریک می نامند که درواقع بوجود آورنده تصنیف می باشد. درواقع اهمیت به این روش ها باعث زنده ماندن اصل هنری ایرانی در زمینه شعر و موسیقی است که شجریان در این زمینه سعی داشت تا مردم را نه تنها با این سبک آشنا کند بلکه آن را به شنونده ها بیاموزد.

تصنیف مبتلا استاد محمدرضا شجریان را هم اکنون می توانید از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک آرام و احساسی که با صدای عارفانه این استاد بزرگ منشتر شده است نهایت لذت را ببرید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: