خورشید آرزو محمدرضا شجریان | دانلود اهنگ محمدرضا شجریان خورشید ارزو {با کیفیت اصلی}

محمدرضا شجریان – خورشید آرزو

دانلود آهنگ قدیمی محمدرضا شجریان به نام خورشید آرزو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خورشید آرزو محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Khorshid Arezoo Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – خورشید آرزو

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – خورشید آرزو

رندان ، سلامت می کنند… جان را غلامت می کنند رندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنند مستی ز جامت می کنند مستان سلامت می کنند غوغای روحانی نگر سیلاب ، طوفانی نگر خورشید ربانی نگر مستان سلامت می کنند مستان سلامت می کنند خورشید ربانی نگر مستان سلامت می کنند مستان سلامت می کنند ای آرزوی آرزو آن پرده را بردار از او ای آرزوی آرزو آن پرده را بردار از او من کس نمی دانم جز او مستان ، سلامت می کنند مستان ، سلامت می کنند وان دام آدم را بگو!! وان جان عالم را بگو آن یار و همدم را بگو مستان سلامت می کنند مستان سلامت می کنند وان دام آدم را بگو وان جان عالم را بگو ان یار و همدم را بگو مستان سلامت می کنند مستان سلامت می کنند ای ابر خوش باران بیا ای مستی یاران بیا ای ابر خوش باران بیا ای مستی یاران بیا ای شاه طراران بیا
توضیحات

صدایی عرفانی و آرام بخش، آرامش موردی که امروزه بسیار کمیاب بوده و به سختی بدست می آید. با کمی تفکر و استفاده از چند موزیک می توان آن را بدست آورد اما همه این ها بستگی به خود هر فرد دارد. اما موسیقی های سنتی جز گزینه هایی بوده که می توان از آن ها برای تسکین روح استفاده کرد.

موسیقی سنتی بسیار داروی خوبی برای التیام زخم های روح می باشد. آن هم موسیقی سنتی که با صدای عرفانی و آرام بخش استاد محمدرضا شجریان  گوش داده شود. این موزیک زیبا در واقع ستایش خداوند می باشد. کسی که افریده به حق عالم هستی بوده و در این شعر زیبا به خوبی ستایش می شود.

در واقع این موزیک نوع موزیک ها در حین رانندگی بسیار مناسب هستند چرا که می توان در این زمان کاملا خونسردانه فعالیت کرد و سفری لذت بخش را ایجاد نمود. موزیک احساسی و عرفانی خورشید آرزو را می توانید هم اکنون با 2 کیفیت عالی و خوب از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید.امیدواریم با شنیدن این آواز زیبا آرامش مورد نیاز خود را بدست بیاورید. در ادامه می توانید متن کامل این موزیک را از رسانه موزیکیشو دریافت کنید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: