شجریان دل شیدا | دانلود تصنیف محمدرضا شجریان دل شیدا (از غم عشقت دل شیدا شکست)

محمدرضا شجریان – دل شیدا

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام دل شیدا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دل شیدا محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Dele Sheyda Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – دل شیدا

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 33

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – دل شیدا

از غم عشقت از غم عشقت دل شیدا شکست دل شیدا شکست az ghame eshghat az ghame eshghat dele sheyda shekast dele sheyda shekast شیشۀ می در شیشۀ می در شب یلدا شکست شب یلدا شکست shisheye mey dar shisheye mey dar shabe yalda shekast shabe yalda shekast از بس که زدم از بس که زدم ریگ بیابان به کف ریگ بیابان به کف خار مغیلان خار مغیلان همه در پا شکست همه در پا شکست از غم عشقت از غم عشقت دل شیدا شکست دل شیدا شکست az ghame eshghat az ghame eshghat dele sheyda shekast dele sheyda shekast شیشۀ می در شیشۀ می در شب یلدا شکست شب یلدا شکست shisheye mey dar shisheye mey dar shabe yalda shekast shabe yalda shekast از بس که زدم از بس که زدم ریگ بیابان به کف ریگ بیابان به کف خار مغیلان خار مغیلان همه در پا شکست همه در پا شکست
توضیحات

همه آهنگ های سنتی که بر اساس اشعار منتشر می شوند آرام نیستند و گاها ریتمی شاد دارند. این موزیک های زیبا بر اساس برخی ریتم های قدیمی ساخته می شوند که می توان با آن ها روح خود را صیقل داد. شعر های ایرانی معمولا بر تو پایه خداوند و عشق استوار هستند. این اشعار را می توان بااین مفاهیم به خوبی درک کرد.

در برخی از شعر ها و غزلیات شاعران مفهوم عاشقانه رابطه میان خدا و بنده می باشد. این مورد می توان با کمی اندیشه و تفکر بر روی بیت ها متوجه شد. چرا که توصیف های خداوند با مخلوق خود بسیار متفاوت است. عشق را خداوند برای خود و بنده خود آفرید، اما انسان دوستدارد تا از همه ویزگی هایش برای ادامه زندگی استفاده کند.

انسان از هر ویزگی چندین استفاده دارد و آن را مختص به یک موضوع نمی داند. اما باید توجه داشت که عشق گوهر با ارزشی است و باید قدر آن را به خوبی دانست تا هرگز از استفاده بیشمار آن پشیمان نشد. استاد محمدرضا شجریان اینبار با تصنیف دل شیدای خود سعی بر تسکین روح و شادی شنونده دارد.

تصنیف نوعی دستگاه موسیقی سنتی و قدیمی ایرانی بحساب می آید که چندین کلمه در آن تکرار شده تا ملکه ذهن شنونده شود. امیدواریم با شنیدن این تصنیف گوهربار نهایت لذت را برده باشید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: