شب کویر محمدرضا شجریان | دانلود آهنگ بی کلام محمدرضا شجریان شب کویر {با کیفیت اصلی}

محمدرضا شجریان – شب کویر

دانلود آهنگ قدیمی محمدرضا شجریان به نام شب کویر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شب کویر محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Shabe Kavir Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – شب کویر

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 48

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

گاهی اوقات روح نیاز به تغذیه دارد. همانطور که جسم تغذیه می کند روح نیز نیاز دارد تا برای شاداب بودن تغذیه کند. تغذیه روح با خوردن دهان نیست بلکه این تغذیه باید از طریق گوش برطرف شود. غذاهای سالم روح موسیقی های خوب هستند، در واقع موزیک هایی که به ادم می کنند تا روحیه بهتری داشت باشند.

شب کویر قطعه ای از این آلبوم استاد محمدرضا شجریان بوده که در واقع آهنگی بی کلام می باشد. آهنگ های بی کلام تاثیر بسیار مستقیمی بر روح و روان آدمی دارند. قدرت موسیقی آنچنان زیاد است که ماورای تصور هرکسی می باشد. همانطور که مولانا شاعر و عارف بزرگ گفته است، موسیقی راهی برای ارتباط با خداست.

حال ممکن است این موسیقی ها چه بی کلام و چه با کلام سبک های متفاوتی داشته و این نوع از سبک ها مخاطب های خاص خود را، اما مهم همان گوش دادن به ریتم های موسیقی است. اگر این موسیقی بی کلام باشد چه داخل ماشین آن را گوش دهید چه در مهمانی و یا حتی عروسی شما را در عمق خود فرو میبرد تا بتوانید تک تک ریتم هایش را حس کنید.

شب کویر موزیکی آرام و سنتی بی کلام از استاد شجریان بوده که موجب آرامش خاطر می شود. امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
وحید گفته:

صدای استاد شجریان ریشه در نواهای آسمان داشت و فقط ضمیرهای لطیف قادر به درک صدای استاد دارند.

سارا موسوی گفته:

باده بگردان ساقیا

آیات گفته:

عالی♥