محمدرضا شجریان گفتی که ممیر | دانلود اهنگ جدید شجریان از البوم خراسانیات {رایگان}

محمدرضا شجریان – گفتی که ممیر

دانلود اهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام گفتی که ممیر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گفتی که ممیر محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Gofti Ke Mamir Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – گفتی که ممیر

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – گفتی که ممیر

گفتی که ممیر وخته مو لبیکمه گفتم هی هی بخدا خوب تو گفتی مو شنفتم ای شیر نر عشق‌، تقلای مو پوچه ای بوده مقدر که بچنگال توبفتم تا زور دری تیز بزن بازوی صیاد مو کفترِ جون سختم و آسون نمیفتم گفتم که بپایت نخلد خار و مو امشو با جاروی مژگون سر راه تو ره رفتم دیشو بخیال صدف سینه صافت تا وقت سحر مروِرِی اشک مسفتم همدوش بهارم مو که هم‌جفتم هم‌طاق در بی‌طقتی طاقم و با یاد تو جفتم گفتی که ممیر وخته مو لبیکمه گفتم هی هی بخدا خوب تو گفتی مو شنفتم ای شیر نر عشق‌، تقلای مو پوچه ای بوده مقدر که بچنگال توبفتم
توضیحات

استاد محمدرضا شجریان البوم جدید خود به نام خراسانیات را که حاصل همکاری ایشان با استاد پرویز مشکاتیان بوده است را روانه بازار موسیقی سنتی ایران کردند. آلبوم که همانطور که از اسمش پیداست خراسانی در آن موج می زند و در ساخت آن از غزلیاتی از ملک الشعرای بهار آن استفاده شده است. صدای ساز پرویز مشکاتیان در این آهنگ غوغا کرده و آواز استاد شجریان نیز در آن دل را به لرزه می اندازد.

این آهنگ در سال ۱۳۶۵ ضبط شده و اکنون بعد از گذشت ۳۳ سال با میکس و مسترینگ جدید روانه بازار شده است.

شنیدن این آهنگ پر سوز و گداز از محمدرضا شجریان را به همه شما عزیزان توصیه میکنیم.

آهنگ گفتی که ممیر از استاد محمدرضا شجریان ، صدای ساز استاد پرویز مشکاتیان و غزل ملک الشعرای بهار که شاهکاری بسیار شگرف خلق کرده اند را هم اکنون با بهترین کیفیت ممکن و به رایگان از رسانه موزیکیشو دریافت نمایید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حسین گفته:

عالی بود