محمدرضا شجریان یاد ایام | دانلود اهنگ استاد شجریان یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتیم + متن

محمدرضا شجریان – یاد ایام

دانلود آهنگ قدیمی محمدرضا شجریان به نام یاد ایام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یاد ایام محمدرضا شجریان از رسانه موزیکیشو

Mohammadreza Shajarian Yade Ayaam Download mp3 320 + Lyrics text

محمدرضا شجریان – یاد ایام

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 151

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمدرضا شجریان – یاد ایام

یاد ایامی، یاد ایامی یاد ایامی، یاد ایامی یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم در میان لاله وگل آشیانی داشتم آشیانی داشتم، آشیانی داشتم یاد ایامی، یاد ایامی یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم در میان لاله وگل آشیانی داشتم آشیانی داشتم، آشیانی داشتم گرد آن شمع طرب می سوختم پروانه وار گرد آن شمع طرب می سوختم پروانه وار پای آن سرو روان اشک روانی داشتم اشک روانی داشتم اشک روانی داشتم آتشم بر جان آتشم بر جان آتشم بر جان ولی از شکوه لب خاموش بود خاموش بود عشق را از اشک حسرت ترجمانی داشتم ترجمانی داشتم، ترجمانی داشتم درد بی عشقی ز جانم برده طاقت درد بی عشقی ز جانم برده طاقت، برده طاقت درد بی عشقی ز جانم برده طاقت برده طاقت ورنه من داشتم آرام، تا آرام جانی داشتم چون سرشک از شوق بودم خاکبوس درگهی چون سرشک از شوق بودم خاکبوس درگهی چون غبار از شکر سر به آستانی داشتم گرد آن شمع طرب می سوختم پروانه وار پای آن سرو روان اشک روانی داشتم اشک روانی داشتم اشک روانی داشتم بلبل طبعم کنون باشد زتنهایی خموش بلبل طبعم کنون باشد زتنهایی خموش نغمه ها بودی مرا نغمه ها بودی مرا تا همزبانی داشتم یاد، ایامی که در گلشن فغانی داشتم در میان لاله وگل آشیانی داشتم آشیانی داشتم، آشیانی داشتم
توضیحات

استاد شجریان تصنیف زیبای یاد ایام را در آلبومی به همین نام در کشور امریکا و در تابستان سال ۱۳۷۱ خوانده است. اجرایی ماورای طبیعی از استاد شجریان که گوش هر شنونده ای را به خود جلب می کند.

البوم یاد ایام شامل ۹ تصنیف استاد شجریان می باشد که تصنیف یاد ایام ترانه ۷ ام این آلبوم قرار داده شده است. این البوم تحت لیبل دلاواز روانه بازار شده است.

موزیکیشو تمام سعی خود را کرده است تا این آهنگ های فاخر و زیبا از استاد محمدرضا شجریان را با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن موجود برای شما عزیزان تهیه کرده و در اختیارتان قرار دهد.

امیدواریم از شنیدن این تصنیف استاد شجریان لذت ببرید.

شما کاربران و علاقه مند به موزیک های سنتی و آهنگ های دلنشین استاد شجریان می توانید با مراجعه به گلچین اهنگ های محمدرضا شجریان بهترین اهنگ های جدید و قدیمی استاد را شنیده ت لذت کافی را از صدای عرفانی این هنرمند ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
قاسم گفته:

داغم سی شجریان آسمانی

حسین گفته:

کاش هیچ وقت نمیمرد.....

حبیب گفته:

آریو برزن،فردوسی،رستم ،شجریان،.....

خدابخش ازاصفهان نایین روسای بافران گفته:

خسروآوازایران وجهان راچه نیازبه تعریف وتمجید.صدای اوتاقرنها ماندگاراست. عالی بود.ربنای او تاقرنها ماندگاراست

محمد گفته:

بسیارعالی وبی نظیر

ا.ع گفته:

با مرگ خسروی آواز ایران یک قطعه ازپازل هنرموسیقی ایران کم شدکه انشاٱلله فرزندیاشاگردانش بتواننداین پازل راتکمیل کنند

میثم گفته:

استاد شجریان رو همه میشناسند و نیاز به تعریف ندارند.

رصا گفته:

رصا