محد اسمعلی من و تو | داناود اهنگ محمد اسمعلی منو تو + متن اهنگ

محمد اسمعلی – من و تو

دانلود اهنگ جدید محمد اسمعلی به نام من و تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من و تو محمد اسمعلی از رسانه موزیکیشو

محمد اسمعلی – من و تو

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد اسمعلی – من و تو

تنه دیوانمه عاشق تمه اگه نیه می ور خل خلی کمه های چشم مشکی من شاه دل من تنی دیوانمه عاشق تمه اگه نینی می ور خل خل مه من چشم مشکی من شاه دل من تیجور چریک ریکا اگر گل مثل یار یار مثل چیه عراقی دتر شی یار ره بمیرم بالا کوهی ه عراقی دتر فرهاد عشق شیرین می چشم اسری یه عراقی دتر شی یاری بمیرم بالا کوهیه عراقی دتر جانم دستا پروانه ای بالا
توضیحات

اهنگ های مازندرانی همیشه و در همه جا به عنوان یکی از دسته های موسیقی خوب ایرانی بشمار می رود که می توان از ان در بسیاری از مراسم های مناسبتی به مانند عروسی و یا تولد استفاده کرد. همین اهنگ ها شادی فروانی را می توان برای شنونده ایجاد کند که از دلایل مهم محبوب بودن آن ها بشمار می رود.

محمد اسمعلی یکی از خواننده های خوب شمالی بحساب می آید که در استان مازندران طرفداران بسیاری را به دور خود جمع کرده است. این خواننده دوستداشتنی در بسیاری از مراسم های فعالیت داشته و از موزیک های ضبط شده است برای شهرت بیشتر استفاده کرده است. همین مورد باعث موفقیت او شناخته شدنش در میان شنونده های موزیک های شاد می باشد.

هم اکنون می توانید اهنگ شاد و بسیار دوستداشتنی منو تو از محمد اسمعلی را با 2 کیفیت عالیو خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک شاد محلی و مازندرانی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: