محمد اقتدار بی دفاع | دانلود اهنگ جدید محمد اقتدار بی دفاع ترینم نزار بی تو بمیرم + متن

محمد اقتدار – بی دفاع

دانلود اهنگ جدید محمد اقتدار به نام بی دفاع با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی دفاع محمد اقتدار از رسانه موزیکیشو

Mohammad Eghtedar Bi Defaa Download mp3 320 + Lyrics text

محمد اقتدار – بی دفاع

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد اقتدار – بی دفاع

من دلم شیشه و قلبت مث سنگه همه چی خوب و نداشتیم سرِ جنگ که حالا میدون نبردیم ما دوتا هی که میجنگیم و نداریم ما تفنگ که من تسلیموِ ببین هر روزم واسه تو دستامو بالا بردم من اسیر تو بشم آزادم بی تو هیچ فرقی نداره مردن بی دفاع ترینم نزار بی تو بمیرم من باید تو دستای خودت آروم بگیرم بی دفاع ترینم، تو این جنگی که ساختی من آزادیم که توی دست تو اسیرم واسه چی باید بجنگیم شاید اینو آخراشه تو بیا جدا نباشیم شاید فردایی نباشه شاید فردایی نباشه که بهت بگم دوباره توی این زمین خاکی ما شدیم ماه و ستاره بی دفاع ترینم نزار بی تو بمیرم من باید تو دستای خودت آروم بگیرم بی دفاع ترینم، تو این جنگی که ساختی من آزادیم که توی دست تو اسیرم بی دفاع ترینم واسه تو میمیرم واسه تو اما نمیخوام ببینم کسی شکستتو همیشه بالا میگیرم، پرچم سفیدمو فقط یه خواهش میکنم نرو بی دفاع ترینم نزار بی تو بمیرم من باید تو دستای خودت آروم بگیرم بی دفاع ترینم تو این جنگی که ساختی من آزادیم که توی دست تو اسیرم
توضیحات

محمد اقتدار را همگی به خوبی او را می شناسید. این خواننده هنرمندی بسیار دوستداشتنی و با استعداد است که قرار است اولین کار خود را به مرحله انتشار برساند. فعالیت های محمد اقتدار که اصالتا کرمانی می باشد از برنامه تلویزیونی عصر جدید آغاز شد و توانست صدای خود را به گوش شنونده های موسیقی برساند.

او که به مرحله دوم راه یافته بود متاسفانه به دلیل رای منفی که به او داده بودند نتوانست صعود کند و از همان مرحله حذف شد و به خانه بازگشت. اما پازل بند که رابطه خوبی با صدای این هنرمند برقرار کرده بود به حمایت از خودش اولین کار محمد اقتدار عزیز را که در عصر جدید پخش شده بود تنظیم کرده است.

تمامی مراحل تنظیم و تهیه کنندگی با حمایت های گروه پازل انجام شده است و شما می توانید اکنون شنونده این موزیک زیبا و دوست داشتنی باشید. هم اکنون می توانید اهنگ بی دفاع از محمد اقتدار را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید محمد اقتدار بی دفاع ترینم نزار بی تو بمیرم که موزیکی احساسی و عاشقانه نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سجاد.ب گفته:

با عرض ادب و احترام کار خوبی درومده ، ولی کاش بجای کلمه نرو از برو استفاده می کرد 👋