محمد خزایی مرداب ❤️ دانلود اهنگ جدید محمد خزایی مرداب + متن کامل

محمد خزایی – مرداب

دانلود اهنگ جدید محمد خزایی به نام مرداب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مرداب محمد خزایی از رسانه موزیکیشو

محمد خزایی – مرداب

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد خزایی – مرداب

اگه بهت فکر میکنم.اگه بی تابم هنوز.نشد هیچکی مثل تو. بگیره جاتو یه روز.توی مردابم که هی بی تو دست و پا زدم. توی زندونم.همش که به هیچکی دل ندم.دلم از ادما پره کسی ارومم نکرد.هرکی دیده حالمو به تو گفته برنگرد.اون که تنهایی مو دید.پا رو احساسم گذاشت آخه اونم مثل تو رفت منو تنها گذاشت. به خیالت میری و به یه دریا میرسی ولی ببین چجوری توی مرداب بمونی.دیگه چیزی نمونده واسه این قلب خستم.همه ی خاطرات و توی دلم شکستم.دلم از ادما پره کسی ارومم نکرد.هرکی دیده حالمو به تو گفته بر نگرد اون که تنهایی مو دید پا رو احساسم گذاشت.اخه اونم مثل تو رفت منو تنها گذاشت.اگه بهت فکر میکنم. اگه بی تابم هنوز نشد هیچکی مثل تو.بگیره جاتو یه روز. توی مردابم که هی بی تو دست و پا زدم.توی زندونم همش که به هیچکی دل ندم.دلم از ادما پره کسی ارومم نکرد.هرکی دیده حالمو به تو گفته برنگرد.اون که تنهایی مو دید پا رو احساسم گذاشت.اخه اونم مثل تو رفت منو تنها گذاشت.
توضیحات

شاید کمتر کسی باشد ترانه مرداب محمد خزایی را نشنیده باشد. محمد خزایی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محمد خزایی برای ترانه فوق العاده مرداب و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا مرداب محمد خزایی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک مرداب در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محمد خزایی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت مرداب پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک محمد خزایی مرداب خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود محمد خزایی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه مرداب تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محمد خزایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ مرداب فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن مرداب محمد خزایی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: