دیوانه منم محمد زندوکیلی | دانلود اهنگ محمد زندوکیلی دیوانه منم(دیوانه منم بی تو بی صدا میشکنم)

محمد زند وکیلی – دیوانه منم

دانلود اهنگ جدید محمد زندوکیلی به نام دیوانه منم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوانه منم محمد زندوکیلی از رسانه موزیکیشو

Mohammad Zandevakili Divane Manam Download mp3 320 + Lyrics text

محمد زند وکیلی – دیوانه منم

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد زند وکیلی – دیوانه منم

مردم تا دل از نگاه تو بردم توی قلبت آتیش آوردم بازی کردی جفت شیش آوردم میخوام بشینی درست جلو چشمام زیرو رو کنی منو دنیام گوش بدی به تک تک حرفام دیوانه منم بی تو بی صدا میشکنم حل کن در خودت جانو تنم باش تا از غم تو جان نکنم دیوانه منم بی تو بی صدا میشکنم حل کن در خودت جانو تنم باش تا از غم تو جان نکنم دوا که تو باشی بیمارم نوازش تو باشی تب دارم سرم رو رو شونت میذارم کسی رو ندارم به تیر نگاهت مسمومم برای تو تنها معلومم به عشق قشنگت محکومم همیشه کنارت آرومم دیوانه منم بی تو بی صدا میشکنم حل کن در خودت جانو تنم باش تا از غم تو جان نکنم دیوانه منم بی تو بی صدا میشکنم حل کن در خودت جانو تنم باش تا از غم تو جان نکنم
توضیحات

محمد زندوکیلی درواقع برادر علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و دوستداشتنی که سبک سنتی و محلی موزیک های خود را منتشر می کند می باشد.

درواقع بنا به گفته خود محمد عزیز وی موسیقی را از جانب برادر خود علی آموخته و سبک های این دو برادر به یکدیگر شباهت فراوانی دارد. محمد زندوکیلی نیز در خوانندگی استعداد بالایی داشته و در این زمینه فعالیت می کند.

موزیک شاد و ریتمیک دیوانه منم از محمد زندوکیلی با دو کیفیت خوب و عالی در رسانه موزیکیشو برای شما علاقه مندان قرار داده شد. امیدواریم با شنیدن این موزیک احساسی در روز های عید نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Narges گفته:

محشششششرررره