اهنگ محمد زند وکیلی ۱۰۰ | دانلود آهنگ صد محمد زند وکیلی 100 + متن کامل

محمد زند وکیلی – ۱۰۰

دانلود اهنگ جدید محمد زند وکیلی به نام ۱۰۰ با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ۱۰۰ محمد زند وکیلی از رسانه موزیکیشو

محمد زند وکیلی – ۱۰۰

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 74

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد زند وکیلی – ۱۰۰

با چشات ناز نیا باز نیا یه دفعه با این فاز نیا دیوونه جذاب منو دلتنگ نکن و رنگ نکن با دل ویرونه جنگ نکن دیوونه جذاب تو بخوای از همه رد میشم صفرم با تو صد میشم عشقو با تو بلد میشم مگه میشه بگی تنها شدی یه جوری تو دل من جا شدی که تو چشم همه زیبا شدی همه جوره خاصی دلارو میبری با دلبری یه جوری میری که دل میبری واسه دل دیوونم بهتری همه جوره خاصی دل اگه واسه تو نباشه دلی که آخراشه میشه با تو رو به راه شه دل واسه بریز و بپاشه با تو دیوونگیاشه میخواد پیش تو باشه تو بخوای از همه رد میشم صفرم با تو صد میشم عشقو با تو بلد میشم مگه میشه بگی تنها شدی یه جوری تو دل من جا شدی که تو چشم همه زیبا شدی همه جوره خاصی دلارو میبری با دلبری یه جوری میری که دل میبری واسه دل دیوونم بهتری همه جوره خاصی مگه میشه بگی تنها شدی یه جوری تو دل من جا شدی که تو چشم همه زیبا شدی همه جوره خاصی دلارو میبری با دلبری یه جوری میری که دل میبری واسه دل دیوونم بهتری همه جوره خاصی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که محمد زند وکیلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ۱۰۰ اثری فوق العاده از محمد زند وکیلی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد زند وکیلی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ۱۰۰ بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ۱۰۰ محمد زند وکیلی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد زند وکیلی که مربوط به انتشار ۱۰۰ میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد زند وکیلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک ۱۰۰ همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد زند وکیلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه ۱۰۰ تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد زند وکیلی در آهنگ ۱۰۰ لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محمد زند وکیلی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده ۱۰۰ به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ۱۰۰ محمد زند وکیلی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محمد زند وکیلی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک ۱۰۰ حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ۱۰۰ محمد زند وکیلی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محمد زند وکیلی با انتشار آهنگ جذاب ۱۰۰ از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محمد زند وکیلی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه ۱۰۰ رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه ۱۰۰ محمد زند وکیلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محمد زند وکیلی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محمد زند وکیلی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده ۱۰۰ را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که ۱۰۰ محمد زند وکیلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محمد زند وکیلی و ۱۰۰ او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محمد زند وکیلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر ۱۰۰ به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محمد زند وکیلی امیدوار است با عاشقانه ۱۰۰ بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت ۱۰۰ محمد زند وکیلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از ۱۰۰ محمد زند وکیلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه ۱۰۰ محمد زند وکیلی را نشنیده باشد. محمد زند وکیلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محمد زند وکیلی برای ترانه فوق العاده ۱۰۰ و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ۱۰۰ محمد زند وکیلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه ۱۰۰ در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محمد زند وکیلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ۱۰۰ پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه محمد زند وکیلی ۱۰۰ خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود محمد زند وکیلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه ۱۰۰ تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محمد زند وکیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه ۱۰۰ فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ۱۰۰ محمد زند وکیلی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: