دانلود اهنگ جز تو کی میتونه عزیز من باشه محمد علیزاده جز تو + متن کامل

محمد علیزاده – جز تو

دانلود اهنگ جدید محمد علیزاده به نام جز تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جز تو محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Joz To Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – جز تو

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 96

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – جز تو

جز تو کی میتونه عزیز من باشه کی میتونه تو قلب من جا شه مگه میشه مثل تو پیدا شه همه چیزم وای عزیزم جز من کی واسه دیدن تو حریصه اسم تو رو قلبش مینویسه گونه هاش از ندیدنت خیسه همه چیزم وای عزیزم تو نباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم بی تو من حس ندارم سر به زیرم گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من همه چیزم آی عزیزم همه چیزم … واسه ما دوتا کی بهتر از ما از همین امروز تا آخر دنیا واسه ما دوتا کی بهتر از ما از همین امروز تا آخر دنیا همه چیزم آی عزیزم همه چیزم وای عزیزم همه چیزم آی عزیزم همه چیزم آی عزیزم جز تو کی میتونه عزیز من باشه کی میتونه تو قلب من جا شه مگه میشه مثل تو پیدا شه همه چیزم وای عزیزم جز من کی واسه دیدن تو حریصه اسم تو رو قلبش مینویسه گونه هاش از ندیدنت خیسه همه چیزم وای عزیزم تو نباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم بی تو من حس ندارم سر به زیرم گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من همه چیزم …
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ نوستالژی و اهنگ قدیمی میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که محمد علیزاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. * جز تو* اثری فوق العاده از محمد علیزاده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد علیزاده سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار * جز تو* بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند.

به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آهنگ نوستالژی * جز تو*محمد علیزاده جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد علیزاده که مربوط به انتشار آهنگ عاشقانه * جز تو* میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد علیزاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه * جز تو* همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد علیزاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه احساسی* جز تو* تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد علیزاده در قطعه * جز تو* لذت ببرید.

در ادامه متن کامل این آهنگ زیبا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محمد علیزاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب جز تو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده جز تو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محمد علیزاده در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. جز تو محمد علیزادهاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محمد علیزاده نیز در جز تو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ جز تو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
آتی گفته:

عالی بود