دانلود اهنگ جدید خنده هاتو قربون محمد علیزاده + متن + ویدیو

محمد علیزاده – خنده هاتو قربون

دانلود اهنگ جدید محمد علیزاده به نام خنده هاتو قربون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خنده هاتو قربون محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Khandehato Ghorboon Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – خنده هاتو قربون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 230

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – خنده هاتو قربون

بی خبرم ازت دلم تاب نداره بی تو این شبارو مهتاب نداره خنده هاتو قربون نمیخوام کسیو جز اون قلبم چه حال خوبی داره با اون اصلا مگه داریم قشنگتر از داشتنت هم تو میدونی هم من چه خوبه دوست داشتنت منی که دارم هواتو برم قربون خنده هاتو قلبم چه حال خوبی داره با تو نبض قلب خستم به تو بستگی داره یه حال خوبی تو نگاته وابستگی داره با چشمات گذاشتی دست روی نقطه ضعف قلبم خودت خواستی بشین ببین دل کی کم میاره نبض قلب خستم به تو بستگی داره یه حال خوبی تو نگاته وابستگی داره با چشمات گذاشتی دست روی نقطه ضعف قلبم خودت خواستی بشین ببین دل کی کم میاره راحت دل من دیگه براتو میدونی دارم هواتو میکشم ناز نگاتو ناز نگاتو اصلا مگه داریم قشنگتر از داشتنت هم تو میدونی هم من چه خوبه دوست داشتنت منی که دارم هواتو برم قربون خنده هاتو قلبم چه حال خوبی داره با تو نبض قلب خستم به تو بستگی داره یه حال خوبی تو نگاته وابستگی داره با چشمات گذاشتی دست روی نقطه ضعف قلبم خودت خواستی بشین ببین دل کی کم میاره نبض قلب خستم به تو بستگی داره یه حال خوبی تو نگاته وابستگی داره با چشمات گذاشتی دست روی نقطه ضعف قلبم خودت خواستی بشین ببین دل کی کم میاره
توضیحات

محمد علیزاده خواننده دوست داشتنی موسیق کشورمان است که شاید بیشتر از هرچیز به خاطر معنویت بالا و تشکر از خدا معروف باشد. ولی به گذشته این خواننده نگاه میکنیم دلیل این امر را به وضوح تمام مشاهده میکنیم، محمد علیزاده تا قبل از موسیقی و ترانه سرایی مقام اول قرائت قرآن را داشته است و شاید به همین دلیل است همواره خدا را در نزدیکی خود حس میکند. یکی از اولین کارهای وی که بعد از آشنایی با فرزاد حسنی انجام شد و وی را در مسیر خوانندگی قرار داد، آهنگ تیتراژ برنامه کوله پشتی بود. اما شاید اولین باری که نام محمد علیزاده دهن به دهن چرخید و معروف شد پس از پخش اینترنتی آلبوم سورپرایز و قطعات به یاد ماندنی آن آلبوم همچون جز تو، این اولین باره و … بود.

از طرفی نیز محمد علیزاده به لطف صدای متفاوت و احساسی اش در صدا و سیما و هم بسیار فعال بود و برای خیلی از برنامه های تلویزیونی همچون ماه عسل و جشن رمضان و برای سریال هایی همچون خروس و برادر تیتراژهای فوق العاده ای خواند. همه این عوامل دست به دست هم دادن تا این خواننده دوست داشتنی روز به روز بدرخشد و با توکل به پروردگار بتواند مسیر موفقیت را طی کند. بعد از آن نیر با آلبوم دلت با منه دیگر صدایش برای همگان شناخته شده بود. قطعه معروف شهر باران یکی از عاشقانه ترین قطعات این آلبوم بود.

بعد از آن نیز دیگر محمد علیزاده راه موفقیت را پیدا کرده و با انتشار قطعات عاشقانه همچون برادر، تو بری بارون، زندگی و … توانست رضایت مخاطبین را بدست آورد. آخرین فعالین این خواننده آهنگ احساسی برگردی ای کاش بود که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

حالا بعد از مدت ها کم کاری و همچنین خواندن آهنگ های غمگین و احساسی، اینبار محمد علیزاده در همکاری با مسعود جهانی با آهنگ شاد و ریتمیک خنده هاتو قربون به دنیای موسیقی برگشته است که از همین حالا با توجه به رفتارهای مخاطبان در دنیای مجازی میتوان فهمید کار موفقی خواهد بود.

امیدواریم از این آهنگ زیبا و شنیدنی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ایمان گفته:

عالی مثل همیشه

ساواش ۱۰ گفته:

خوب بود من با دوست دخترم گوشش کردیم خیلی خوبه

حسن گفته:

عالی عالی عالی

delaram گفته:

بسیار عالی عالی، روزمو با این موزیک ساختم