دانلود آهنگ دلتنگی محمد علیزاده | کیفیت 320 و 128 + متن

محمد علیزاده – دلتنگی

دانلود اهنگ جدید محمد علیزاده به نام دلتنگی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلتنگی محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Deltangi Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – دلتنگی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 39

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – دلتنگی

به دلتنگی مریم و آمنه به دلشوره ی هاجر و آسیه تو محکم ترین آیه هستی ولی دلتم همونقدر احساسیه ولی خم به ابرو نیاوردی و نگاهت پر از شوق شیدایی شنیدم که گفتی ندارم غمی که ما هرچی دیدیم زیبایی برای چشات یادگاری گذاشت چشای پر از بغض و مبهوتشو چقدر سخته حالا ببینی خودت روی شونه ی شهر تابوتشو حالا مثل روزای اول هنوز پر از اشتیاق و پر از خواهشی آخه بعد اون خنده ی آخرت قسم خورده بودی که همراهشی به دل بی قراری شب های تو باید هرکسی خوابه بیدار شه بیا خطبه ی شامو تکرار کن کمک کن که این جاده هموار شه برای چشات یادگاری گذاشت چشای پر از بغض و مبهوتشو چقدر سخته حالا ببینی خودت روی شونه ی شهر تابوتشو حالا مثل روزای اول هنوز پر از اشتیاق و پر از خواهشی آخه بعد اون خنده ی آخرت قسم خورده بودی که همراهشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که محمد علیزاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلتنگی اثری فوق العاده از محمد علیزاده است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد علیزاده سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلتنگی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلتنگی محمد علیزاده جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد علیزاده که مربوط به انتشار دلتنگی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد علیزاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه دلتنگی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد علیزاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه دلتنگی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد علیزاده در قطعه دلتنگی لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محمد علیزاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلتنگی اثری فوق العاده از محمد علیزاده است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد علیزاده سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلتنگی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلتنگی محمد علیزاده جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد علیزاده که مربوط به انتشار دلتنگی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد علیزاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه دلتنگی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد علیزاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ دلتنگی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد علیزاده در قطعه دلتنگی لذت ببرید.

محمد علیزاده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک دلتنگی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده دلتنگی محمد علیزاده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محمد علیزاده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه دلتنگی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دلتنگی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده دلتنگی دعوت کرده است. محمد علیزاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلتنگی محمد علیزادهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محمد علیزاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه دلتنگی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محمد علیزاده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلتنگی محمد علیزاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: