دانلود آهنگ نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم محمد علیزاده | اصلی

محمد علیزاده – نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم

دانلود اهنگ جدید محمد علیزاده به نام نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Mahe Asal Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 51

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم

چشاتو برنگردون از منی که اون چشا رو دیدم از تو بگیر دار و ندارمو بگیر هرچی که دارمو فقط نرو نگام که میکنی حالم با حال آسمون فرقی نداره دلت وقتی که میگیره میگم امشب باید بارون بباره نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه میدونی هیچ کسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه محاله تا ته دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مردم برای تو بمیره محاله یک نفر پیداشه این عشقو بتونه یک نفس از لحظه های من بگیره نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه میدونی هیچ کسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه میدونی هیچ کسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی و اهنگ ماه رمضان و اهنگ ماه عسل و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی و اهنگ ماه رمضان و اهنگ ماه عسل و اهنگ بازپخش و اهنگ قدیمی میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که محمد علیزاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم اثری فوق العاده از محمد علیزاده است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد علیزاده سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم محمد علیزاده جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد علیزاده که مربوط به انتشار نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد علیزاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد علیزاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد علیزاده در ترانه نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محمد علیزاده را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم محمد علیزاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محمد علیزاده نیز با خوشحالی از انتشار موزیک نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم محمد علیزاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محمد علیزاده با انتشار موزیک جذاب نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محمد علیزاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم محمد علیزاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ناشناس گفته:

بسیار عالیه مگه داریم قشنگ تر از این ❤❤❤❤❤❤❤❤❤