دانلود آهنگ گل محمد علیزاده کیفیت اصلی + متن کامل

محمد علیزاده – گل

دانلود اهنگ جدید محمد علیزاده به نام گل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گل محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Gol Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – گل

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 85

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – گل

چند سالته که آدمو آروم میکنی حال دلو خوب میکنی روی چشام زوم میکنی چند سالته که خیلی اومدی به چشم دیگه چجور عشقی بشم هرچی بگی روی چشم تورو جدا کردم از یه عالمه گل چی شد یه شبه دلت مال من شد یه کلمه بگو عاشقی خب بگو عاشقی خب ... نرسه این شبا کنار تو به صبح چشاتو وا کن واسه من بگو خب ببینمت هی مث دسته ی گل نشتی رو مبل ... تویی که میتونی عوض کنی دنیامو محکم بگیر دستامو گم نکنی تو تاریکی چشمامو به چشمای قشنگت قسم گفتم بهت میرسم دستات که گره میخوره به دستام بی اراده و بی حسم من ... تورو جدا کردم از یه عالمه گل چی شد یه شبه دلت مال من شد یه کلمه بگو عاشقی خب بگو عاشقی خب ... نرسه این شبا کنار تو به صبح چشاتو وا کن واسه من بگو خب ببینمت هی مث دسته ی گل نشتی رو مبل
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که محمد علیزاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. گل اثری فوق العاده از محمد علیزاده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد علیزاده سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار گل بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود گل محمد علیزاده جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد علیزاده که مربوط به انتشار گل میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد علیزاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ گل همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد علیزاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه گل تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد علیزاده در آهنگ گل لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محمد علیزاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب گل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده گل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محمد علیزاده در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. گل محمد علیزادهاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محمد علیزاده نیز در گل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه گل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محمد علیزاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب گل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده گل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محمد علیزاده در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. گل محمد علیزادهاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محمد علیزاده نیز در گل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه گل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

محمد علیزاده گل را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محمد علیزاده را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از محمد علیزاده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محمد علیزاده موزیک گل را جزو بهترین کارهای او می دانند. گل محمد علیزاده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه گل محمد علیزاده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ گل محمد علیزاده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محمد علیزاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک گل جدیدترین اثر محمد علیزاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محمد علیزاده با ترانه گل سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. گل محمد علیزاده یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که محمد علیزاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محمد علیزاده، گل را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محمد علیزاده به ارمغان آورد. امیدواریم محمد علیزاده بعد از گل باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک گل محمد علیزاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حسن گفته:

خیلی متفاوت بود دمت گرمممم خفننن گلییییی گل🌹☺👌🏻