محمد لطفی اشتی | دانلود آهنگ تو صورتت قشنگه ولی دلت با من میجنگه + متن کامل

محمد لطفی – آشتی

دانلود اهنگ جدید محمد لطفی به نام آشتی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آشتی محمد لطفی از رسانه موزیکیشو

Mohammad Lotfi Ashti Download mp3 320 + Lyrics text

محمد لطفی – آشتی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد لطفی – آشتی

یه وجب جا ته قلبت واسه من بسه این دل وابسته بد به چشات وصله دوتا چشمات عسلن دلو میبرن آنن اصلا حرف میزنن با من یه حالی چشات دارن… تو صورتت قشنگه ولی دلت باهام میجنگه دو روز ازم دور شی خودت میبینی دل کی تنگه بغل بغل ستاره چیدم دیگه آشتی آشتی نگو باهام قهری از این حرفا با هم نداشتیم… با تو انقد خودیم بد شدیم خوبتو میخوام مگه دلبر کمه از این همه تنها به تو میام بیا بهتر نشو منو پیش تو انگار نمیبینن بیا معمولی باش اینجوری راحت ترم اصلا…. راحت ترم اصلا … تو صورتت قشنگه ولی دلت باهام میجنگه دو روز ازم دور شی خودت میبینی دل کی تنگه بغل بغل ستاره چیدم دیگه آشتی آشتی نگو باهام قهری از این حرفا با هم نداشتیم…. تو صورتت قشنگه ولی دلت باهام میجنگه دو روز ازم دور شی خودت میبینی دل کی تنگه بغل بغل ستاره چیدم دیگه آشتی آشتی نگو باهام قهری از این حرفا با هم نداشتیم…
توضیحات

محمد لطفی متولد سال ۱۳۶۹ است و آموختن موسیقی را با یادگیری ساز پیانو شروع کرد و در سن ۱۹ سالگی شروع کرد به آموختن نرم افزارهای موسیقی و آهسته آهسته در زمینه موسیقی پیش رفت کرد.

او اولین آهنگش را در سن ۲۱ سالگی منتشر کرد و با آهنگ *نا رفیق* و *دیوونه ردی* شهرتش را به دست آورد و نامش بر سر زبان ها افتاد. تا اینکه امروز یکی از استعدادهای جوان محبوب در بین مخاطبان موسیقی پاپ داخلی است.

مدتی پیش او یک نظر سنجی در صفحه اینستاگرام خودش راه انداخت. و از طرفدارانش خواست تا بین دو آهنگ جدیدش یکی را برای زودتر منتشر شدن انتخاب کنند. این دو آهنگ به نام های *آشتی* و *اتفاقا* بودند. اما امروز بالاخره با انتشار آهنگ اشتی همه طرفداران به وجد آمده و می خواهند که هرچه زودتر با گوش دادن به آهنگ جدید محمد لطفی خواننده محبوبشان را حمایت کنند.

شما عزیزان می توانید این آهنگ احساسی را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه متن کامل این ترانه عاشقانه را نیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: