محمد معتمدی باور نمیکنی | دانلود اهنگ جدید محمد معتمدی باور نمیکنی + متن اهنگ

محمد معتمدی – باور نمیکنی

دانلود اهنگ جدید محمد معتمدی به نام باور نمیکنی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باور نمیکنی محمد معتمدی از رسانه موزیکیشو

Mohammad Motamedi Bavar Nemikoni Download mp3 320 + Lyrics text

محمد معتمدی – باور نمیکنی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 18

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد معتمدی – باور نمیکنی

باور نمیکنی حالِ دل مرا یادی نمیکنی از عاشقت چرا من دوست دارمت چون شب که ماه را من می سرایمت چون دل که آه را چون دل که آه را چون اشکِ من گاهی قدم بر دیده ام نِه دل برده ای باری بیا دلداریم ده دیدار تو؛ از این جهان وز آن جهان به ای نو بهارم چشم انتظارم میگذرد یاد، تو باز از سر من مثل نسیم من که ز رویایت خاطره ها دارم غیر تو این دل را دست که بسپارم باور نمیکنی حالِ دل مرا یادی نمیکنی از عاشقت چرا من دوست دارمت چون شب که ماه را من می سرایمت چون دل که آه را چون دل که آه را
توضیحات

محمد معتمدی یکی از استادان موسیقی در زمینه سنتی بوده که این استاد هنرمند گاهی در سبک های خود موسیقی تلفیقی را نیز منتشر کرده است اما همچنان تخصصش بر اساس تحریر های سنتی و ایرانی می باشد. محمد معتمدی با صدای زیبا و شنیدنی خود توانسته است بسیاری از مخاطبان موسیقی را به دور خود جمع کند.

اهنگ باور نمیکنی محمد معتمدی قطعه از آلبوم هنری حالا که می روی وی می باشد که بسیار شنیدنی بوده. ریتم این موزیک آرام و در عین حال احساسی می باشد و می تواند آن را از صدای استاد محمد معمتدی دریافت کرد.

هم اکنون می توانید اهنگ باور نمیکنی محمد معتمدی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ محمد معتمدی باور نمیکنی لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: