اهنگ لری بی براری | دانلود اهنگ محمد میرزاوند بی براری {باکیفیت اصلی} + متن اهنگ

محمد میرزاوند – بی براری

دانلود اهنگ جدید محمد میرزاوند به نام بی براری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی براری محمد میرزاوند از رسانه موزیکیشو

محمد میرزاوند – بی براری

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 224

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد میرزاوند – بی براری

بی بـــراری داغت حا ده جونــم کور بو او چشیاکم، لال با زوانم (مرگ برادر داغی است که در میان جانم جا گرفته است، ای خدا! چشمهایم کور و زبانم لال شود) مـه گوتم بــاوه م تونی، مـه گوتم بــرارم تونی برارم نمرده، ای فلک زم ده زمین وا کشه گرده (فکر کردم پدرم تویی، فکر کردم برادرم تویی، برادرم نمرده است بلکه فلک و روزگار مرا زمین گیر و خوار کرده است) باوه کی بی کرم، خوئر کی بی برارم دل عـالـــم می سـوزه وی حــال زارم (پدرم بی پسر شد و خواهرم بی برادر، تمام عالم برای این حال زارم دل تنگ می شوند) سختمه چی مه کسی ناحق نسوخته قفســـم حالـــی منـــه، بـــازم گرختـــه (برایم سخت و دردناک است و کسی مثل من این چنین خوار نشده است. قفسم خالی شده و پرنده من از قفس پرواز کرده است.) برارونم بـار کردنه کس نی وه جاشون میــا روم زاری بکـــم، دو مالگیاشــون (برادرانم رفتند و کسی جایشون نیست می خواهم بروم در منزگاهشون گریه و زاری کنم) تو ننال داغ ده دلی تا مه بنالم نالکــم مهشوریه ده کل عالــم (برادرجان! تو ننال، چون تو داغ و آرزوهای زیادی در دل داری. بگذار من گریه کنم زیرا ناله و زاری من در تمام عالم شناخته شده است) دلکــم بــی مــونســـه وسان الــون برف کهنش وه جا بی، نو ده سرش ون (دلم مثل کوه الوند بی یار و مونس شده است. برف های کهنه بر جای خود بودند و باز فلک برف تازه هم به او اضافه شد.) هـــر دلـــــی درد می کنــه خــوه درآریش هنجه هنجه ش بکنی وه تش بسپاریش (چه خوب است هر دل غمگینی را از سینه بیرون بیاوری و آن را تکه تکه کنی و روی آتش بگذاری)
توضیحات

خوانندگی به کلی کار سختی است و این هنر باید در خون جریان داشته باشد منظور از این جمله استعداد و تلاش یک خواننده در این عرصه می باشد. شما به هر زبانی که صحبت کنید یادگیری خوانندگی پایه در ان زبان برای شما کار راحتی خواهد بود. اما دو زبان همیشه خوانندگی در آن ها مشکل ساز خواهند بود که باید در ان زمینه استعداد و تلاش بسیاری را نشان داد. کردی و لری را می توان از زبان هایی تلقی کرد که همیشه صدایی خوب را برای شنونده یادآور می شوند.

اهنگ های لری همیشه زیبا و دوستداشتنی بوده و می توان آرامش مورد نیاز را از آن ها بدست آورد. معمولا خوانندگان لری سعی دارند با تحریر های بخصوص همه را تحت تاثیر قرار دهند و همین سبب شده است که این افراد همیشه صدایی شنیدنی و دلشنین داشته باشند.

محمد میرزاوند یکی از خواننده های بسیار دوستداشتنی لر و ایل بختیاری می باشد که صدای دلنشین خود را برای علاقه مندان موسیقی لری با اهنگ هایش به اشتراک می گذارد. این خواننده را می توان از خواننده های محلی و خوش صدای ایل بختیاری دانست که اکنون شهرت بسیار بالایی را بدست آورده است.

بی براری یکی از موزیک های قدیمی و بیسیار معروف لری است که حتی می توان از به عنوان مشهور ترین اهنگ لری نیز یاد کرد. این موزیک زیبا در سریال تلویزیونی شبکه یک سیما یعنی نون خ نیز پخش شده و استقبال زیادی از ان به چشم آمد.

این خواننده دوستداشتنی با اجرای آهنگ های محلی و شاد که ریتم های بخصوصی دارند توانست در همان ابتدا خود در قلب مردم جای دهد. هم اکنون می توانید این اهنگ لری زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مجتبی گفته:

غیر ممکنه مثل این صدا دیگه تکرار بشه .نفست گرم

سعیدشیرزاد گفته:

با سلام بنده به عنوان یه هنرمند لر یاسوجی که خودم هم خواننده هستم از این اهنگ و موسیقی و ویالش و تن صدای اقا محمد لذت میبرم ..صداتون گرم...دلتون خش ککا

مجید گفته:

عالی بود خاطره انگیز رفتم سال ۷۰