محمد کانو و تباه پیله ❤️ دانلود اهنگ جدید محمد کانو و تباه پیله + متن کامل

محمد کانو و تباه – پیله

دانلود اهنگ جدید تباه و محمد کانو به نام پیله با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پیله تباه و محمد کانو از رسانه موزیکیشو

محمد کانو و تباه – پیله

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد کانو و تباه – پیله

(کانو)تو در آرامشی وقتی درد میشم. تو درویشیو من در خویشم. اگر اون پیله پروانه نشد ولی ازش ساختم یه ابریشم. اون پیله پروانه نشد من خسته از هرچی گل هرچی شمع. اون پیله پروانه نشد فقط کاری کرد که ابری شم.کل عمرم ورق خورد من همش بودم گیر دود. اون پیله رو پاره کردم و دیدم دور پیلم یه پیله بود . البته این لطف خالقم بود که این شبو روزا رو چیده بود که بگذرم با سوز سینمو این شبو روزایه سینه سوز. چشمامو به چی بدوزم ؟مشتی وقتی بدبختی یه دره خوشبختی سوراخ ریز سوزن. حکمم جنگ مشتم جمع پشتم هم مثال پینه دورم. مثال پینه دوزم پیله کردم به این زندگی این زندگی دورم مثل چرک پیله کرد نتیجه ی خنده هام تو شهر این بود که آخرش جدی بشم. اینجا هیچکی عادل نبود نداد یکی به اون یکی به من خدایا فقط با تو تموم میشه این شبو روزای دلگیر من تباه: قلبمو ببین که چقدر پیره دستامو بگیر که فردا دیره تا فردا فردا من تنهام تنها ولی بازم سرپام به خاطر تو) کانو: دل من صاف نیست کینه توشه گیر شفام .دل من صاف نیست خدا تو کمکم کن از تو پیله درام . یه سوالم گیر جواب . تو پیکه شبام غیر تو نیست چیزی دیگه دوام بگو من کیم که از این قبیله سوام . تو دامنه ی شیب زمان جوونه زدم تو گیس خزان بهم گفتن از اون خیره سرایی رفتی با اینکه بود بیشه سراب من تشنه لب ولی خیس شراب باید علفای سمی از ریشه خراب مهم نی مرگ قصه میگه برام چون اول مسیر من آخرین پیچ جهان انقد سینه خیز رفتم که سینه سوخته شدم این دنیا رو من قوی کردم الان داره میگه زور به خودمو هر روز دیگه قد چن سال پیرم دیگه هیچی جذاب نی نه مثل آرزوهام بر باد میرم بعد برهنه خاک میشم از یاد میرم نور خودمم مثل کرم شب تاب مستلزم تو تاریکیا عین مهتاب نمی‌بینی منو چونکه بین ابرام نمی‌فهمیم چون ماورای شعر حرفام د بزن دل به دریا بیخیال ناجیایه غیب فردا اگه قلبت پاک باشه بین قلبا توش داره یه خدای زنده جریان عشق..
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که محمد کانو و تباه با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. پیله اثری فوق العاده از محمد کانو و تباه است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محمد کانو و تباه سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار پیله بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود پیله محمد کانو و تباه جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محمد کانو و تباه که مربوط به انتشار پیله میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محمد کانو و تباه با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ پیله همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محمد کانو و تباه با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ پیله تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محمد کانو و تباه در آهنگ پیله لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: