محمود جهان زاغو | دانلود اهنگ جنوبی محمود جهان زاغو + متن

محمود جهان – زاغو

دانلود آهنگ قدیمی محمود جهان به نام زاغو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زاغو محمود جهان از رسانه موزیکیشو

Mahmoud Jahan Zaghoo Download mp3 320 + Lyrics text

محمود جهان – زاغو

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

اسم آهنگ های محلی جنوبی که می آید، به دنبال آن اولین اسمی که می شنوید اسم محمود جهان، خواننده قدیمی موسیقی های بندری است. کسانی که متعلق به دوره انقلاب هستند احتمالا آهنگ «یا الله یا خدا» را به یاد می آورند که با صدای محمود جهان در آن دوره پخش می شد. او یکی از خواننده های مسیقی پاپ محلی است که در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و بعد از نقل مکان از زادگاهش بوشهر به تهران، برای ضبط قرار دادش اقدام کرد.

او دارای پنج فرزند بود تنها پسرش یعنی امید جهان نیز راه او را در زمینه موسیقی ادامه داد و امروز یکی از آهنگسازان مطرح پاپ محسوب می شود. محمود جهان دارای آلبوم های متنوع بسیاری است که از جمله آن ها می توان به آلبوم های *داغت نبینوم ۱* ، *هله دان* و  *ای والله* اشاره کرد که می توانید از بهترین آهنگ های جنوبی هر کدام را با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در اینجا آهنگ ریتمیک و شاد *زاغو* از آلبوم *داغت نبینوم ۱* را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. آهنگسازی این آهنگ زیبا با پیام طونی بوده است. ترانه سرایی آن نیز فرآیند همکاری حسن جهان ، عبدالرضا نجاتی ، علی نظری و یدالله رضا زاده بوده است. می توانید هم اکنون آن را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

موزیکیشو اوقات خوشی ر برای شما عزیزان آرزومند است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: