محمود جهان چه خوبه بندر | دانلود اهنگ بندری چه خوبه بندر محمود جهان + متن

محمود جهان – چه خوبه بندر

دانلود آهنگ قدیمی محمود جهان به نام چه خوبه بندر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چه خوبه بندر محمود جهان از رسانه موزیکیشو

Mahmoud Jahan Che Khoobe Bandar Download mp3 320 + Lyrics text

محمود جهان – چه خوبه بندر

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

موسیقی بندری همیشه یکی از ژانر های پر طرفدار موسیقی محلی ایرانی بوده است. یک موسیقی ریتمیک شاد با آوازی به گویش جنوبی که در دل هر کس می نشیند و روح او را به وجد می آورد. این موسیقی قطعا با وجود هر ایرانی اجین است و حتی اگر از خطه جنوب هم نباشد، باز هم نسبت به آن احساس خاصی دارد.

محمود جهان یکی از خواننده های محبوب جنوبی است که در شهر آبادان متولد شده است. تنها فرزند پسر او را حتما با نام امید جهان می شناسید که کار آهنگسازی و تنظیم انجام می دهد و تا به امروز با خواننده های بسیاری همکاری کرده است. این پدر و پسر هنرمند هر دو در زمینه موسیی پاپ فعالیت داشته اند.
محمود جهان حدود ۱۵ آلبوم منتشر کرده است که از جمله آنها می توان به آلبوم های *ستاره جنوب*، *فانوس بندر *، * داغت نبینوم ۲* و *ستاره دریا* اشاره کرد.

موزیکیشو بر آن شده تا تعدادی از زیباترین و پر طرفدارترین آهنگ های این خوانده محبوب را برای شما همراهان همیشگی آماده کند تا از شنیدن آن ها لذت ببرید.
در ادامه شما ر به شنیدن آهنگ زیبای *چه خوبه بندر* با صدای محمود جهان از آلبوم *ستاره دریا* دعوت می کنیم. آهنگسازی این آهنگ را محمود جهان خودش انجام داده است و تنظیم آن به عهده آرش بامدادیان بوده است. ترنه زیبای این آهنگ نیز از سروده های محمد علیزاده می باشد.

شما عزیزان می تونید همین حالا این آهنگ پر انرژی و مثبت رو با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

موزیکیشو اوقات خوشی رو برای شما عزیزان آرزومند است.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: