حیدر حیدر اول و آخر حیدر دانلود نوحه محمود کریمی حیدر حیدر اول و آخر حیدر مداحی کامل

محمود کریمی – حیدر حیدر اول و آخر حیدر

دانلود نوحه محمود کریمی به نام حیدر حیدر اول و آخر حیدر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حیدر حیدر اول و آخر حیدر محمود کریمی از رسانه موزیکیشو

Mahmoud Karimi Heydar Heydar Download mp3 320 + Lyrics text

محمود کریمی – حیدر حیدر اول و آخر حیدر

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمود کریمی – حیدر حیدر اول و آخر حیدر

حیدر حیدر اول و آخر؛ حیدر حیدر حیدر؛ ساقیِ کوثر حیدر حیدر حیدر ای مظلوم فاتح حیدر حیدر؛ فاتحِ خیبر حیدر حیدر حیدر اول و آخر؛ حیدر حیدر حیدر؛ ساقیِ کوثر حیدر حیدر حیدر ای مظلوم فاتح حیدر حیدر؛ فاتحِ خیبر حیدر حیدر حیدر اول و آخر؛ حیدر حیدر حیدر؛ ساقیِ کوثر حیدر حیدر حیدر ای مظلوم فاتح حیدر حیدر؛ فاتحِ خیبر حیدر افتادی در بسترِ زهرا؛ بابا… چشمات از اشکت؛ شده دریا بابا می بینم چه بغضی توی صداته… یا زهرا داری بر لبها؛ بابا قربونِ دستای لرزونت؛ بابا… پره خونه زلفِ پریشونت؛ بابا اشکاتوُ پاک کن؛ مگه زینب مُرده؟ قربونِ چشمای گریونت؛ بابا یا علی وُ یا علی؛ یا علی یا علی وُ یا علی؛ یا علی یا علی وُ یا علی؛ یا علی سربندِ زردت؛ شده هم رنگِ خون ردِ خون؛ خشکه روی گوشه ی ابروت اما انگار رفته دلت؛ اون جا که شب بود و تنهایی و غربت و تابوت می ریزه آبِ روون أسما، ای وای… روی جسمِ بی جونِ زهرا، ای وای نیمه ی شب تاریکه… تاریکه تاریک حیدر مونده تنهای تنها؛ ای وای می ریزه آبِ روون أسما، ای وای… روی جسمِ بی جونِ زهرا، ای وای نیمه ی شب تاریکه… تاریکه تاریک حیدر مونده تنها تنها؛ ای وای عمری این غم؛ قاتلِ قلبت بوده… وقتی پر زد؛ دیدی که ابرو کبوده می سوختی و می گفتی یارِ جوونم زهرا جان؛ خیلی برام داغِ تو زوده بابا تو امشب میشی مهمونِ مادر؛ از ما بیشتر دردتوُ می دونه مادر امشب میشه مرهمِ زخمِ سرِ تو؛ اشکِ سرخِ چشمای گریون مادر حیدر حیدر حیدر و حیدر و حیدر حیدر حیدر حیدر و حیدر و حیدر حیدر حیدر حیدر و حیدر و حیدر دنیا آباده؛ صدقه سرِ حیدر عالم خاکِ محضرِ قنبرِ حیدر هم امشب دستِ هممون رو می گیره هم روز محشر؛ مارو می بره حیدر ای جانِ دلها؛ علی مولا مولا شاه مردان ؛یا علی مولا مولا برگه ی بندگی و آزادیموُ امشب کن امضا؛ علی مولا مولا حیدر حیدر حیدر و حیدر و حیدر حیدر حیدر حیدر و حیدر و حیدر حیدر حیدر حیدر و حیدر و حیدر
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ مداحی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ایام فاطمیه و اهنگ بازپخش و اهنگ شهادت حضرت فاطمه زهرا و اهنگ عزاداری و اهنگ محرم و اهنگ مداحی و اهنگ نوحه و اهنگ ایام فاطمیه و اهنگ شهادت حضرت فاطمه زهرا میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ مداحی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عزاداری و اهنگ محرم و اهنگ مداحی و اهنگ نوحه و اهنگ ایام فاطمیه و اهنگ شهادت حضرت فاطمه زهرا و اهنگ بازپخش میباشد.
شاید کمتر کسی باشد اهنگ حیدر حیدر اول و آخر حیدر محمود کریمی را نشنیده باشد. محمود کریمی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محمود کریمی برای ترانه فوق العاده حیدر حیدر اول و آخر حیدر و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا حیدر حیدر اول و آخر حیدر محمود کریمی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه حیدر حیدر اول و آخر حیدر در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محمود کریمی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت حیدر حیدر اول و آخر حیدر پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه محمود کریمی حیدر حیدر اول و آخر حیدر خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود محمود کریمی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه حیدر حیدر اول و آخر حیدر تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محمود کریمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ حیدر حیدر اول و آخر حیدر فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن حیدر حیدر اول و آخر حیدر محمود کریمی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محمود کریمی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب حیدر حیدر اول و آخر حیدر را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده حیدر حیدر اول و آخر حیدر در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محمود کریمی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. حیدر حیدر اول و آخر حیدر محمود کریمیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محمود کریمی نیز در حیدر حیدر اول و آخر حیدر تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ حیدر حیدر اول و آخر حیدر حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: