محیر حرم لازم : دانلود اهنگ جدید محیر حرم لازم + متن کامل

محیر – حرم لازم

دانلود اهنگ جدید محیر به نام حرم لازم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حرم لازم محیر از رسانه موزیکیشو

محیر – حرم لازم

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
محیر – سیستان محیر – سیستان

متن آهنگ محیر – حرم لازم

ای بی کفن ای بی کفن ای تشنه لب حسین جان.حالوهوای قلب من بازهم شده پریشان. دیدارتودراربیعین لذت دیگردارد. دردو غم هجران تو چه شوری دربردارد کاروان عشق رفتند به سوی کربلا.بازبردلم.ماند ارزوی کربلا نشد ک آیم پای پیاده سوی تو.نفس بگیرد جانم باعطروبوی تو شهیدکربلا.ای مردباوفا.به درددوریت .دل شده مبتلا. حال غریبی است. غروب این وداع. نشد ک اربعین ببینمت اقا.
توضیحات

محیر حرم لازم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محیر را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از محیر که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محیر اهنگ حرم لازم را جزو بهترین کارهای او می دانند. حرم لازم محیر خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه حرم لازم محیر را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ حرم لازم محیر لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: