انتشار اهنگ جدید مسعود صادقلو با نام تله

مسعود صادقلو دموی آهنگ جدیدش را منتشر کرد

مسعود صادقلو در اینستاگرامش به صورت رسمی انتشار اهنگ جدیدش را اعلام کرد، او همچنین بخشی از این آهنگ را منتشر کرد.

مسعود صادقلو دموی آهنگ جدیدش را منتشر کرد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

انتشار اهنگ جدید مسعود صادقلو با نام تله

مسعود صادقلو که خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد، از سن ۷ سالی در رشته ورزشی کشتی فعالیت داشته است. او یک ورزشکار جوان ماهر بوده که در سن نوجوانی به مرور جذب هنر و خوانندگی می شود. او آواز کلاسیک را با استاد محمدرضا صادقی آموخت و در نهایت با انتشار تک آهنگ هایی مانند * نزدیکی به من * و * آخر شب* اسمش بر سر زبان ها افتاد و به شهرت امروزی اش رسید. او پیش از این در رشته کشتی به صورت حرفه ای فعالیت می کرده است. اما بعد از آنکه در حوزه موسیقی به موفقیت هایی دست پیدا کرده است، ورزش را کنار گذاشته و به صورت تمام وقت روی هنر خوانندگی اش تمرکز کرده است. او خودش رو فرد تنبلی می دونه که به خاطر این تنبلی اکثرا با دیگر هنرمندان در تولید آهنگ هایش همکاری می کند. اخیرا پستی در صفحه اینستاگرام مسعود صادقلو منتشر شد که ویدیوی از اجرای زنده او بود که بخشی از آهنگ جدیدش را می خواند. او در توضیح این پست نوشت:

کااااار‌جدید‌ به اسم تله ، با تنظیم علی بیات عزیزم و شعرو ملودی نیما معین گل ، اسپانسر میلاد مظلوم عزیزم ❤️❤️❤️ #masoudsadeghloo
#مسعودصادقلو
#تله چهار شنبه ۱۹ شهریور پخش میشه از تمامی سایتهای معتبر و ملوبات با مجوز رسمی‌
شرکت: آوای باران
پخش: سعید کوهستانی

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو

حالا همه بی صبرانه منتظر دیدن تیزر آهنگ احساسی *تله* هستند. مخصوصا که چهره جذاب و صدای پر قدرت این جوان با استعداد بر محبوبیت او بیش از هر زمان دیگه ای افزوده است و طرفدارانش می خواهند هرچه زودتر صدای او را با ترانه عاشقانه جدید دیگری بشنوند. تا به امروز صدای او را در آهنگ هایی مانند *مگه جنگه * و *روح در آتش* شنیده بودیم که بر محبوبیت او افزوده بود. امروز می توانید به فول آلبوم مسعود صادقلو در موزیکیشو بروید و آرشیو کاملی از آهنگ های او را بشنوید و ببینید. این روز ها همه جا حرف از عبارت *مسعود صادقلو جدید * است و همه به دنبال این هستند که به محض انتشار تیزر اهنگ *تله* و نسخه کامل ام پی تری آن اولین نفری باشند که آن را می بینند و می شنوند.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: