دانلود آهنگ زندگی خودمه مسعود صادقلو به کسی چه + متن کامل

مسعود صادقلو – زندگی خودمه

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو به نام زندگی خودمه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زندگی خودمه مسعود صادقلو از رسانه موزیکیشو

Masoud Sadeghloo Zendegie Khodame Download mp3 320 + Lyrics text

مسعود صادقلو – زندگی خودمه

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 48

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسعود صادقلو – زندگی خودمه

همه ی اونایی که صدامو گوش میکنن یه روزی میاد خودمم فراموش میکنن یکی دوتا نیست غم آدم بی کس و کار نمیدونه غصه ی پاییز و فصل بهار یه نفرم مثل همه که یه قفس توی دلمه به کسی چه زندگیه خودمه هر روز یه نقاب روی صورتمه نمیدونم غصه چرا عاشقمه با کسی حرف نمیزنم آدمکا شکستنم تو شنیدی ته خط ولی اونکه رسیده منم دم غروبه زندگی کی میگه خوبه زندگی به نظرم همه چی بده حالا تو هرچی بگی همه همو از راه دور قضاوت میکنن رفقا تبر دارن ریشتو قطع میکنن این زندگی چشم نداره خوشیتو ببینه چی میشه گفت ما همه زنگیمون همینه دیوونگی عادتمه نظرتون محترمه بازم میگم زندگیه خودمه رو پاهام میمونم برعکس همه خوبه یا بد زندگیه خودمه با کسی حرف نمیزنم آدمکا شکستنم تو شنیدی ته خط ولی اونکه رسیده منم دم غروبه زندگی کی میگه خوبه زندگی به نظرم همه چی بده حالا تو هرچی بگی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ پاییزی میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که مسعود صادقلو با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زندگی خودمه اثری فوق العاده از مسعود صادقلو است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مسعود صادقلو سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زندگی خودمه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زندگی خودمه مسعود صادقلو جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مسعود صادقلو که مربوط به انتشار زندگی خودمه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مسعود صادقلو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه زندگی خودمه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مسعود صادقلو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه زندگی خودمه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مسعود صادقلو در آهنگ زندگی خودمه لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مسعود صادقلو نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه زندگی خودمه جدیدترین اثر مسعود صادقلو است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مسعود صادقلو با موزیک زندگی خودمه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زندگی خودمه مسعود صادقلو یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که مسعود صادقلو برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مسعود صادقلو، زندگی خودمه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مسعود صادقلو به ارمغان آورد. امیدواریم مسعود صادقلو بعد از زندگی خودمه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه زندگی خودمه مسعود صادقلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
میلاد گفته:

مسعود جان دمت گرم ولی میتونستی خیلی بهتر از این‌ بخونی خیلی ساده بود بازم دمت گرم

ادمین گفته:

سلام روزتون خوش این آهنگ به صورت دمو هست، منتظریم ورژن نهایی پخش شه. تا فردا شب همینجا می‌زاریمش.

سمیرا گفته:

سلام چرا دانلود نمیشه کرد؟؟؟

ادمین گفته:

سلام روزتون خوش. متاسفانه ما تنها رسانه‌ی موسیقی ایرانی هستیم، برای این پیشنهاد، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که با سایت موسیقی ما در ارتباط باشید. موفق باشید.

امید اسدزاده گفته:

با عرض سلام و خسته نباشید ، پیشنهاد همکاری با مجموعه سایت شما جهت تولید محتوا موسیقی ، اینجانب به مدت ۱۰ سال به فراگیری آواز سنتی پرداختم و در ۳ دوره جشنواره شادروان ایرج بسطامی شرکت کردم که جزء منتخب آواز ۵۰ نفر اول از بین ۳۰۰ اثر ارسالی به جشنواره شدم . ضمنا با موسیقی نواحی و هنر ساخت سازهای سنتی ( تار ، سه تار ، سنتور ، تنبک و ... ) هم آشنایی دارم . و دارای مدرک فوق دیپلم رشته زبان و ادبیات فارسی هستم . با تشکر فراوان .