دانلود اهنگ لابد مسعود صادقلو کیفیت 320 و 128 + متن

مسعود صادقلو – لابد

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو به نام لابد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لابد مسعود صادقلو از رسانه موزیکیشو

Masoud Sadeghloo Labod Download mp3 320 + Lyrics text

مسعود صادقلو – لابد

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 341

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسعود صادقلو – لابد

لابد دوست داشتم اگه بعد تو شب ها رو نمیخوابیدم لابد دوسش داشتی اگه ندیدی من بی تو چقدر باریدم لابد دوست دارم اگه بی تو تو تنهایی و غم سر کردم لابد دوسش داری نمیذاری دوباره پیش تو برگردم بد میشد حال من وقتی دلت سرد میشد خندت از جلو چشام رد میشد پر درد میشد ... خود دردی تو واقعا که نامردی تو چرا بد قلبی تو چرا بد قلبی تو ... خاصیت عشق اینه بهش بگی میذاره میره قسمته انگار باید دلت بگیره خاصیت عشق اینه بهش بگی میذاره میره قسمته انگار باید دلت بگیره بد میشد حال من وقتی دلت سرد میشد خندت از جلو چشام رد میشد پر درد میشد ... خود دردی تو واقعا که نامردی تو چرا بد قلبی تو چرا بد قلبی تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که مسعود صادقلو با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. لابد اثری فوق العاده از مسعود صادقلو است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مسعود صادقلو سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار لابد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود لابد مسعود صادقلو جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مسعود صادقلو که مربوط به انتشار لابد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مسعود صادقلو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک لابد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مسعود صادقلو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ لابد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مسعود صادقلو در ترانه لابد لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مسعود صادقلو را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده لابد به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، لابد مسعود صادقلو قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مسعود صادقلو نیز با خوشحالی از انتشار قطعه لابد حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. لابد مسعود صادقلو تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مسعود صادقلو با انتشار قطعه جذاب لابد از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مسعود صادقلو نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ لابد رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه لابد مسعود صادقلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مسعود صادقلو نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک لابد جدیدترین اثر مسعود صادقلو است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مسعود صادقلو با ترانه لابد سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. لابد مسعود صادقلو یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که مسعود صادقلو برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مسعود صادقلو، لابد را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مسعود صادقلو به ارمغان آورد. امیدواریم مسعود صادقلو بعد از لابد باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه لابد مسعود صادقلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
❤️🍁 گفته:

سلام. عیدتون مبارک... خوشکله. به دل نشست.