آهنگ برف مسیح و آرش AP دانلود کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

مسیح و آرش – برف

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش به نام برف با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ برف مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Barf Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – برف

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 92

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – برف

حالا که اینجوری برف هی داره پشت هم میاد توام بیا بازم بیا دلم میخواد حالا که هر روز شده خیابونا سفید پوشیده رو تنش توام بیا بازم بیا دلم میخواد تو قرار نبود آخه پیر کنیمون بیا ببین سفید شده شیروونیمون همه دارن میزنن تو دل شهر اما من نمیرم از خونه بیرون تو یه دفعه پنهون شدی درد بی درمون شدی دل تو آسون بردی که دلو زندون کنی تو یه شبه غیبت زد و زدی قید منو من همش به فکر توام تو برو دل بشکنو دلم برف میخواد یه برف سنگین اونقدری که تموم خیابونا و کوچه هاش بسته شن دیگه هیج جا نتونی بری کاش این دفعه برفا آب نمیشد نیستی ببینی با خاطراتو با یادت دارم چه عشقی میکنم دونه دونه موهای سفیدمو بازم به عشقت مشکی میکنم نیستی نظر بدی چی بهم میاد و دوست داری که چه رنگی بپوشم تو جاتو خالی کردی کنارمو گذاشتی یه بار سنگین رو دوشم تو یه دفعه پنهون شدی درد بی درمون شدی دل تو آسون بردی که دلو زندون کنی تو یه شبه غیبت زد و زدی قید منو من همش به فکر توام تو برو دل بشکنو من همش فکر توام تو برو دل بشکنو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.
مسیح و آرش خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ برف به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده برف مسیح و آرش میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مسیح و آرش دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه برف خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک برف بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده برف دعوت کرده است. مسیح و آرش به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. برف مسیح و آرشرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مسیح و آرش که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ برف این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مسیح و آرش از آن مستثنی نیست. امیدواریم از برف مسیح و آرش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مسیح و آرش با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. برف اثری فوق العاده از مسیح و آرش است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مسیح و آرش سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار برف بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود برف مسیح و آرش جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مسیح و آرش که مربوط به انتشار برف میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مسیح و آرش با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه برف همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مسیح و آرش با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ برف تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مسیح و آرش در آهنگ برف لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مسیح و آرش خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب برف را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده برف در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مسیح و آرش در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. برف مسیح و آرشاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مسیح و آرش نیز در برف تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ برف حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مسیح و آرش را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده برف به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، برف مسیح و آرش قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مسیح و آرش نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ برف حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. برف مسیح و آرش تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مسیح و آرش با انتشار قطعه جذاب برف از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مسیح و آرش نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه برف رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه برف مسیح و آرش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ریحانه گفته:

چرا تو نگاه اول فکر کردم لباسای اسکویید گیمو پوشیدن 😐😂