مسیح و آرش بعد از تو | دانلود آهنگ بعد از تو از مسیح و آرش + متن کامل

مسیح و آرش – بعد از تو

دانلود آهنگ قدیمی مسیح و آرش به نام بعد از تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بعد از تو مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Bad Az To Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – بعد از تو

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – بعد از تو

کنار هر کی میشینم تو رو میبینم به کجای آسمون پر کشیدی من که رو زمینم تو چه رنگی رو دلم زدی که هر جا میرم یه گوشه کز میکنم ذل میزنم رو در و دیوار عکس تو رو میبینم بعد از تو هر کسی دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت هوس برد تو رو آخرم منو دوباره از پا در آورد بعد از تو هر کسی دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت هوس برد تو رو آخرم منو دوباره از پا در آورد بعد تو این دلم نشد دیگه مثل قبلنا رفتن تو خیلی ساده کرده عوض منو آخه مگه این دل من این حرفا حالیشه بعد تو دیگه نتونست با هیشکی قاطی شه بعد از تو هر کسی دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت هوس برد تو رو آخرم منو دوباره از پا در آورد بعد از تو هر کسی دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت هوس برد تو رو آخرم منو دوباره از پا در آورد
توضیحات

برادران عدل پرور در سبک پاپ و آر اند بی آهنگسازی کرده و آهنگ های خود را نیز به همین سبک می خوانند. این دو بادر که آن ها را با نام های آرش و مسیح می شناسیم نزد اساتید مجربی آموزش خوانندگی دیدند تا اینکه با هم به ایران بازگشتند و امروز یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین ترکیب های خواننده های دو نفره هستند. آنها فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به صورت جدی آغاز کردند.

یکی از آهنگ های احساسی زیبای دیگری که در سبک آر اند بی توسط آن ها منتشر شده است، *بعد از تو * نام دارد. این آهنگ یکی از آهنگ های قدیمی آرش و مسیح محسوب می شود که باز هم ترکیب صدای نرم و احساسی مسیح با صدای بم و قدرتمند آرش، آن را برای مدتی تبدیل به یکی از آهنگ های پرطرفدار و ترند این دو برادر کرد.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ آرام را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
🙂 گفته:

🙂خدایا منو ببخش 🙂💔این آهنگ زخم دل باز میکنه🚶🏻‍♂️