مسیح و آرش ترک | دانلود اهنگ جدید مسیح ترک + متن آهنگ

مسیح – ترک

دانلود اهنگ جدید مسیح به نام ترک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ترک مسیح از رسانه موزیکیشو

Masih Tarak Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح – ترک

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
مسیح – آرش AP مسیح – آرش AP

متن آهنگ مسیح – ترک

من تورو واسه دلم واسه هر روز و همیشه خواستم میدونی اسمتو رو لب من شده قسم راستم میگیری حرف منو میبینی غم منو پس تو نرو نذار نبودت حس بشه میدونی نمیتونم میدونی نمیذارم اون چشای خوشگلت قرمز بشه با من بیا بازم بیا عشقو بهم یاد بده بازم به این تن خسته قدرت پرواز بده بی تو بارون نیست قلبم آروم نیست من به آسونی جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه با تو این دنیایه واسه منه جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه با تو این دنیایه واسه منه آخه به عشق تو با ذوق من به تو زندگی میدم همه ی عشقمو من توی گوشه ی چشم تو دیدم میدونی قلب من تا ابد بدجور پای تو گیره من واسه چشمای ناز قشنگ تو ساده میمیرم بی تو بارون نیست قلبم آروم نیست من به آسونی جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه با تو این دنیایه واسه منه جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه با تو این دنیایه واسه منه
توضیحات

مسیح و آرش آهنگ های بسیار احساسی و عاشقانه ای را تا به امروز منتشر کرده اند که دل هر عاشقی را به لرزه می اندازد. آن ها تمامی آهنگ هایشان را در سبک پاپ و آر اند بی می سازند. شاید بتوان گفت که تلفیق این دو سبک در آهنگ هایشان باعث متمایز شدن این دو برادر و آهنگ هایشان از هم دوره ای هایشان شده است.

این دو برادر در اولین سال های فعالیت هنری شان، به صورت غیر رسمی آهنگ های بسیار ترند و پر طرفدارای را از جمله *ریز پیچید* و *هنوز همونم* منتشر کردند که باعث شد تا سر و صدای زیادی بین مخاطبین موسیقی پاپ به پا شود و همین موضوع نام آن ها را بر سر زبان ها انداخت. امروز این دو برادر از تنظیم کننده ها و البته ترانه سرایان حرفه ای محسوب می شوند که با خواننده جوان و تازه نفس دیگر همکاری نیز می کنند. جالب است بدانید ترانه تمامی آهنگ هایشان را نیز خودشان سروده اند.

امروز بعد از مدت ها سکوت، این دو برادر آهنگ جدیدشان را با نام *ترک* منتشر کرده اند. آهنگی احساسی و زیبا که باز هم هنر آن ها را به نمایش می گذارد. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و درادامه نیز متن کامل آن در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: