مسیح و آرش خودتو برسون | دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خودتو برسون + متن

مسیح و آرش – خودتو برسون

دانلود آهنگ قدیمی مسیح و آرش به نام خودتو برسون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خودتو برسون مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Khodeto Beresoon Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – خودتو برسون

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – خودتو برسون

به خودت بیا ببین بعد تو چی به من گذشت اون آدم هیچوقت برنگشت نشد مثله قبل انگاری که مرده همه اون احساسه من نمونده هیچی واسه من میدونستی با گریه نمیشه خوابید شبو میدونستی بی انگیزه از خواب پامیشمو خودتو برسون شاید یکم از اون حسه خوب مونده باشه تو قلبم شاید که برگردم خودتو برسون بهم بگو که اون روزا کی میاد بازم بگو تا من بمونم تا کی اومدی با ما یکو دو کنی سه شد که چی بگم بتوپم به تو چه فایده اصا واس چی بندازم چرتکه مگه بعد رفتنت دیگه این دل شد دل ول شد دل اصا یه وضعی که دیگه نکم برات میموندی میموندم میزدم حتی رگم برات للاهی ولی تو رفتی موندم تنهایی چیزیم نداشتیا واس خاطر خودت دوست داشتم اونم الکی نه مشتی وار تو جوری خالی کردی پشتمو که صاف برم تو درو دیوار بماند خواستی برسون خودتو هنوزم هستم من نباشی هستم بد ولی من دلم نمیخواد اینو گفته بودم قبلا نه فقط بعد از من اونی که میدونی خودت کیه و بیخیالش شدم منم فقط بخاطرت از قول من بهش بگو امان از اون روزی که دوزاریم پیش خودش فک کنه که تراوله بیا شاید حسی که به هم داشتیم باز آورد اون دستات با تو مرد شاید این غمها اینو میدونستی که هنوز ته قلبم هی میگم دوست دارم حیف میدونستی با گریه نمیشه خوابید شبو میدونستی بی انگیزه از خواب پامیشمو خودتو برسون شاید یکم از اون حسه خوب مونده باشه تو قلبم شاید که برگردم
توضیحات

این دو برادر نزد اساتید مجربی آموزش خوانندگی دیدند تا اینکه با هم به ایران بازگشتند و امروز یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین ترکیب های خواننده های دو نفره هستند. آنها فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به صورت جدی آغاز کردند. این بار این دو برادر با انتشار آهنگی به نام *خودتو برسون* توانستند زوایای دیگری از هنر خود را در موسیقی و خوانندگی نشان دهند.

این آهنگ احساسی که بخش هایی از آن توسط آرش به صورت رپ خوانده شده است، دارای آهنگسازی ترکیبی است. ترانه این آهنگ غمگین به گونه ای نوشته شده است که انگار در حال گوش دادن به یک قصه عاشقانه تلخ هستید. این هم یکی دیگر از هنر های این دو برادر است که شعر ها و ترانه های زیبا و متفاوتی را می نویسند.

شما عزیزان می توانید آهنگ *خودتو برسون* را هم اکنون با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما آرزومند است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فهیمه باغبان گفته:

عالی عالی ممنون