مسیح و آرش ریز پیچید | دانلود آهنگ مسیح و آرش ریز پیچید + متن کامل

مسیح و آرش – ریز پیچید

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش به نام ریز پیچید با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ریز پیچید مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Riz Pichid Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – ریز پیچید

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – ریز پیچید

رفت نتونستم مانع شم رفت خیلی آسون از پیشم سر کی اون منو از یاد برد سر چی تو بگو منم قانع شم ساده دادی ترجیح منو به اون یکی هی باشه یادت رفتی تنها بمونم تا کی کی میخوای بفهمی من نیستم کامل بی تو چرا انقد بی رحمی کمی با عشق من تب کن و کمی با عشق تو تب کن … کمی به پای من صبر کن نرو کمی به پای من صبر … کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله حیفه کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله … ریز پیچید رفت با کسی که میز میچید واس ما چشامون تیز میدید داستان تش تلخه دیگه همش رفته راهی که تو اینجوری داری میری برگشته اونم با اونا که لولشون هفت هشته میگذرم میذارم گیتار بزنه چشما هنو مونده بیدار یه نمه دقیقه ها هی میشه لاک پشتی طی جای خالی تو هم با خاک پر میشه تقصیر تو نی خودم گاف دادم تو زندگیم بدون بلیط راهت دادم گذشت از سرم آب در کل تو هم اگه دیدی برا داداش صبر کن نشنوم بری بگی به سر سنگ خورد تو میفهمی کمی با عشق من تب کن و کمی با عشق تو تب کن … کمی به پای من صبر کن نرو کمی به پای من صبر … کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله حیفه کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله … کمی با عشق من تب کن و کمی با عشق تو تب کن … کمی به پای من صبر کن نرو کمی به پای من صبر … کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله حیفه کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله …
توضیحات

کسی که رفتنی باشه مهم نیست که چندتا دلیل برای موندن بهش نشون بدین. اون تنها یک دلیل برای رفتن نیاز داره و خودش اون یک دلیل و به راحتی پیدا می کند. پس اگر کسی قصد موندن پیش شمارو نداره و دیگری برای یکبار به شما ترجیح می ده، بدونید که شما هرگز انتخاب اولش نبودید و اگر یکبار به راحتی از شما گذشته باز هم می تونه این کار رو انجام بده.

خودتون رو دوست داشته باشید و کسی که شما رو نمی خواد رها کنید. ما عزیزانی که فوت می کنن رو به خاک می سپریم و تمام، حالا از خودتون بپرسید که چرا باید برای کسی که نمی خواد تو زندگی شما باشه، روزها و شب ها و در هر حالی غصه بخورید؟

آهنگ آرام و احساسی *ریز پیچید* رو با صدای آرش و مسیح به شما تقدیم می کنیم. می توانید این آهنگ زیبا با آهنگسازی فوق العاده را هم اکنون با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود. کنید. در ادامه نیز متن کامل این ترانه غمگین را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما آرزومند است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فرخ گفته:

بد نیست