دانلود آهنگ عمو زنجیر باف مسیح و آرش AP کیفیت 320 و 128 + متن کامل

مسیح و آرش – عمو زنجیرباف

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش به نام عمو زنجیرباف با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عمو زنجیرباف مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Amoo Zanjir Baf Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – عمو زنجیرباف

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 1092

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – عمو زنجیرباف

یه جوری پشت کوه انداختی که پیدام نشد چجوری زنجیرمو بافتی که هی پاره شد ای عمو زنجیر باف حیف عمو زنجیر باف بابا دیگه نمیاد هیچی بیاره برام با صدای چی میخوای گریه کنم دیگه برات ای عمو زنجیر باف حیف عمو زنجیرباف بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار تا چشم گذاشتم همه قایم شدن هیچی نداشتم واسه عاشق شدن دیدی عمو دنیا سرم چی آورد دیگه مهم نی که کی چی چی آورد چرخ فلک توپمو پاره کرده اون روزا دیگه مگه بر میگرده دنیا برام جور دیگه رقم خورد سنگای هفت سنگ همه تو سرم خورد بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مسیح و آرش خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب عمو زنجیرباف را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده عمو زنجیرباف در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مسیح و آرش در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. عمو زنجیرباف مسیح و آرشاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مسیح و آرش نیز در عمو زنجیرباف تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه عمو زنجیرباف حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مسیح و آرش با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عمو زنجیرباف اثری فوق العاده از مسیح و آرش است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مسیح و آرش سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عمو زنجیرباف بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عمو زنجیرباف مسیح و آرش جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مسیح و آرش که مربوط به انتشار عمو زنجیرباف میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مسیح و آرش با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ عمو زنجیرباف همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مسیح و آرش با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه عمو زنجیرباف تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مسیح و آرش در ترانه عمو زنجیرباف لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ عمو زنجیرباف مسیح و آرش را نشنیده باشد. مسیح و آرش دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مسیح و آرش برای آهنگ فوق العاده عمو زنجیرباف و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عمو زنجیرباف مسیح و آرش همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه عمو زنجیرباف در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مسیح و آرش در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عمو زنجیرباف پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ مسیح و آرش عمو زنجیرباف خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مسیح و آرش نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ عمو زنجیرباف تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مسیح و آرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه عمو زنجیرباف فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عمو زنجیرباف مسیح و آرش لذت ببرید.

مسیح و آرش خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه عمو زنجیرباف به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده عمو زنجیرباف مسیح و آرش میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مسیح و آرش دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ عمو زنجیرباف خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ عمو زنجیرباف بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده عمو زنجیرباف دعوت کرده است. مسیح و آرش به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عمو زنجیرباف مسیح و آرشرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مسیح و آرش که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک عمو زنجیرباف این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مسیح و آرش از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عمو زنجیرباف مسیح و آرش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مسیح و آرش با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مسیح و آرش در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده عمو زنجیرباف را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که عمو زنجیرباف مسیح و آرش یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مسیح و آرش و عمو زنجیرباف او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مسیح و آرش سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر عمو زنجیرباف به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مسیح و آرش امیدوار است با عاشقانه عمو زنجیرباف بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت عمو زنجیرباف مسیح و آرش باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از عمو زنجیرباف مسیح و آرش لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مسیح و آرش با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مسیح و آرش در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده عمو زنجیر باف را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که عمو زنجیر باف مسیح و آرش یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مسیح و آرش و عمو زنجیر باف او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مسیح و آرش سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر عمو زنجیر باف به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مسیح و آرش امیدوار است با عاشقانه عمو زنجیر باف بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت عمو زنجیر باف مسیح و آرش باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از عمو زنجیر باف مسیح و آرش لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه عمو زنجیرباف مسیح و آرش را نشنیده باشد. مسیح و آرش دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مسیح و آرش برای ترانه فوق العاده عمو زنجیرباف و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عمو زنجیرباف مسیح و آرش همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه عمو زنجیرباف در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مسیح و آرش در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عمو زنجیرباف پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مسیح و آرش عمو زنجیرباف خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مسیح و آرش نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه عمو زنجیرباف تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مسیح و آرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه عمو زنجیرباف فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عمو زنجیرباف مسیح و آرش لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه عمو زنجیرباف مسیح و آرش را نشنیده باشد. مسیح و آرش دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مسیح و آرش برای ترانه فوق العاده عمو زنجیرباف و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عمو زنجیرباف مسیح و آرش همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک عمو زنجیرباف در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مسیح و آرش در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عمو زنجیرباف پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ مسیح و آرش عمو زنجیرباف خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مسیح و آرش نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک عمو زنجیرباف تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مسیح و آرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ عمو زنجیرباف فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عمو زنجیرباف مسیح و آرش لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مسیح و آرش را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده عمو زنجیرباف به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، عمو زنجیرباف مسیح و آرش قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مسیح و آرش نیز با خوشحالی از انتشار ترانه عمو زنجیرباف حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. عمو زنجیرباف مسیح و آرش تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مسیح و آرش با انتشار اهنگ جذاب عمو زنجیرباف از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مسیح و آرش نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک عمو زنجیرباف رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ عمو زنجیرباف مسیح و آرش لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فردین فردی گفته:

واقعا دست مریزاد. واقعا خیلی اهنگ سوزناکی بود که این روزا تمام جوانان ده شصتی ها چه دختر خانم ها و چه آقا پسرا بهونه برای گریه کردن به اون روزای کودکی نداشتیم. اما با این اهنگ زیبا سنگین و متین بهترین بهونه برای گریه کردن بود.😭😭😭😥😔😔👍👍👍👍

عرشیا گفته:

واقعا خیلی اهنگه خوبیه قشنگ بازی عمو زنجیر باف رو توصیف کردم و همجا پشت صدا صدای بچه بود

فتحعلی علیزاده گفته:

حیلی آهنگ زیبا و قشنگیه و با تشکر ویزه از مسیح و آرش که با صدای زیباشون این آهنگرو خوندند .مرسی از دوتاشون

حامد علیزاده گفته:

خاطرات بچگیمونو زنده کردین یادش بخیر اون روزا یه حال و هوای دیگه ای داشت مفت مفت سنمون رفت ای کاش همیشه بچه میموندیم....بازم خدایا شکرت

Masih’s fan گفته:

مسیح جون اگر داری این کامنتمو میخونی منم دارم بهت فکر میکنم❤️

♡یگانه♡ گفته:

فوق العاده ترین اهنگی که شنیدم... بدحور روش قفلی زدم هربار که گوش میکنم ثانیه ثانیه خاطرات بچگیم جلو چشم رژه میره😍

Nima گفته:

اهنگ خیلی خوبی بود🙂 ارزش چندین بار گوش دادن داره

مسی گفته:

خیلی خب بود دمتون گرم🥲

ارش گفته:

دوستان کمی شعر بخونید این در باره پدر و عمو اینا نیست این داره با خدا حرف میزنه که خداوند زنجیر هر شخصی رو یا عاقبت کسی رو به گونه خاصی نوشته

سلطان گفته:

دارع منو میگه 🥺✨

طاهره بخشی گفته:

من این بازی رو هزار بار بازی کردم ولی امروز با دلی پر اشک ریختم

Mahsa گفته:

خیلی قشنگ بود متن… ملودی… صدا…☹☹😭😭

هانی گفته:

خیلی خوب بود ایولا

الناز گفته:

خیلی عالی بود

تبسم گفته:

خیلی قابل درکه منویادبابام وعموم وخاطرات بچگیام انداخت🥺😢😭

مهناز گفته:

منو یاد بابام انداخت اونجاش که میگه بابا دیگه نمیاد راستش سرکار گوش دادم چند ساعتی محل کارم گریه کردم واقعا دلنشین بود

فاطی گفته:

بهترین آهنگتونه🥲🥲🥲

Sogol گفته:

خیلی عالی بود . یه جورایی برد منو به بچگیم و خاطرات باون روزا 😥😔😢🙁

باران گفته:

من بعد از ۲۶ سال واسه اولین بار کمبود حضور عمومو تو زندگیم حس کردمو براش اشک ریختم😥😥😥😥

ساناز گفته:

من خیلی باهاش گریه کردم😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

زهرا گفته:

واقعا متن زیباییه...! چقد قوی چه ملودی قشنگی.. .باهاش گریه کردم.. .بسیار تاثیر گذار و احساسی پاینده باشید...ممنون که حالمو خوب کردید

خانم دمتر گفته:

خیلی قشنگ خیلییییی ایولا