مسیح و آرش AP من معذرت میخوام | دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش + متن

مسیح و آرش – من معذرت میخوام

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش به نام من معذرت میخوام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من معذرت میخوام مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Man Mazerat Mikham Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – من معذرت میخوام

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 59

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – من معذرت میخوام

میگن از هر دست بدی از همون دست پس میگیری جز تو پس برو با من نباش که این قلب سنگی بی عاطفس من از قصد بدم که بری میترسم دست دست کنم من خستم نه اصلا دلم نمیاد که خستت کنم معذرت میخوام که بد میشم گاهی دست از سرم بردار از منه تکراری من تو حالم خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم من تو حالم خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم قلب من بعد تو بد شکست خوب این واسه تو درس شه پس الان برو الان نمون که میره دودش تو چشم هردومون معذرت میخوام که بد میشم گاهی دست از سرم بردار از منه تکراری من تو حالم خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم معذرت میخوام که بد میشم گاهی دست از سرم بردار از منه تکراری من تو حالم خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم
توضیحات

آرش و مسیح دو‌ برادر دوست داشتنی موسیقی کشورمان که از سال ۹۵ با دریافت مجوز از وزارت ارشاد بعد از مدت‌ها وارد دنیای موسیقی مجاز شدند، این روزها با فعالیت بیشتر و انتشار آهنگ های فوق العاده در حال طی کردن مسیر موفقیت میباشند. آنها که قبل از مجوز با انتشار آهنگ‌های توبه کردم، گلارو آب میدم، منه و … توانسته بودند شهرت خوبی را دست و پا کنند. بعد از اخذ مجوز نیز این دو‌ برادر مسیر موفقیت را ادامه دهند. انها در همکاری با استودیو جهانی و مسعود جهانی آهنگ‌های معروف من هنوز همونم، تو که نیستی پیشم، گلی و … را منتشر کنند. اوج کار آنها در سال ۹۷ بود که آلبوم زیبا و شنیدنی دریا را منتشر کردند که با استقبال فوق العاده‌ای روبرو شد.

این دو هنرمند بسیار محبوب  که سابقا اهنگ بوی شمال را به انتشار رسانده بودند اکنون اهنگ جدید خود به نام من معذرت میخوام را سعی دارند با ریتمی بسیار متفاوت به انتشار برسانند. همکاری آرش با مسیح به تازگی کمتر دیده شده است و مسیح چندین آهنگ را تکی به انتشار رسانده است. اما این موزیک بعد از گذشت چند ماه اولین اهنگ همکاری این دو هنرمند بسیار محبوب موسیقی کشور می باشد.

هم اکنون می توانید اهنگ زیبا و احساسی من معذرت میخوام مسیح و آرش را از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید مسیح و آرش من معذرت میخوام نهایت لذت و استفاده را برده باشید. این موزیک احساسی و عاشقانه را می توان در بسیار از لحظات به مانند رانندگی و اوقاتی که سعی دارید حس خوبی را بدست بیاورید گوش داده تا نهایت استفاده را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ناشناس گفته:

خیلی خیلی دوسش دارم خیلی محشره

Melina گفته:

خیلی دوسش دارم این آهنگا 😃