اهنگ معین زد زیبای زشت من | دانلود اهنگ جدید معین زد زیبای زشت من + متن + ویدیو

معین زد – زیبای زشت من

دانلود اهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زیبای زشت من معین زد از رسانه موزیکیشو

Moein Z Zibaye Zeshte Man Download mp3 320 + Lyrics text

معین زد – زیبای زشت من

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم معین زد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ معین زد – زیبای زشت من

زیبای زشت من در آیینه خشت من در بارونگی نهان پنهان گشته عشق من هی گفتم برو نمان رفتی ماندن مرا کج فهمیده بود شعر آواز خواندن مرا من خود جاهلم به این که چیست خواسته دلم در سردرگمی مرا حیران کرده ای دلم دارد چین میخورد کم کم پیشانیم من هی مینویسمت تو هی میخوانیم آسمون ببارش که اسم حال من عشقه عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که آسمون ببارش که اسم حال من عشقه عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که پرت و پلا نوشتنم که این سکوتو بشکنم میخوام صدای خندتو با همه گوشا بشنوم اشاره کن صدا بزن درد و دلاتو ساز کن اتاق تاریک منو پنجره هاشو باز کن بزن به بیخیالیو سر به سرم بذار باز بگو ولت نمیکنم پشت درو درار باز میخوام که جون من بشه قسم به حرف راستت انقده عاشقم بشی که قلب دنیا واسته آسمون ببارش که اسم حال من عشقه عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که آسمون ببارش که اسم حال من عشقه عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که
توضیحات

هر خواننده ای تقریبا ریتم بخصوص خود را داشته و سعی دارد تا طرفداران و کسانی که به موزیک هایش علاقه دارند را به گونه ای راضی نگه دارد. معین زد یکی از خواننده هایی است که تقریبا توانسته با سبک بخصوص خود بعد از چند سال خوب بدرخشد و هواداران زیادی نیز به دور خود جمع کرده است.

معین زد بعد از گذشتن مدت کوتاهی از انتشار آخرین موزیک خود اینبار در پیج رسمی اش خبر از انتشار موزیک آرام جدیدش به نام زیبای زشت من را به مخاطبینش داده است. این موزیک ریتمی آرام و احساسی دارد و می توان عاشقانه هایی را با ان ساخت که دلنشین باشند.

معین زندی که همه او را به عنوان معین زد می شناسید برای مدتی است که فعالیت های هنری مجاز خود را آغاز کرده است و با این حال حتی با گرفتن مجوز هم از کیفیت کارهای وی کاسته نشده است و می توانید به راحتی با ریتم موزیک های این خواننده ارتباط برقرار کرده باشید.

معین زد قبل از گرفتن مجوز کارهای خود را بصورت هیپ هاپ و رپ به دست شنونده های موزیک رسانده بود و در این زمینه نیز موفقیت های بسیاری داشته است اما اکنون به همراه سعید انصاری تنظیم کننده خوب موسیقی کشور موسیقی های خود را بدست هواداران و شنونده ها رسانده است.

شما می توانید این موزیک زیبا و دوستداشتنی را به همراه سایر اهنگ های معین زد از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم معین زد دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را برده باشید

هم اکنون می توانید این موزیک احساسی و عاشقانه را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سالار گفته:

عالی عالی

. گفته:

عاشقتم خیلییی خوبی ارامش