دانلود آهنگ معین زد من هنوزم عاشقتم | MP3 اصلی + متن

معین زد – من عاشقتم هنوزم

دانلود اهنگ جدید معین زد به نام من عاشقتم هنوزم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من عاشقتم هنوزم معین زد از رسانه موزیکیشو

Moein Z Man Asheghetam Hanoozam Download mp3 320 + Lyrics text

معین زد – من عاشقتم هنوزم

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم معین زد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ معین زد – من عاشقتم هنوزم

دلم برای اداهات برای غمزه ی چشمات برای هر چه که بودی من عاشقتم هنوزم به اشکم میرسم هر شب به بغض توی گلویم به سرفه های مکرر من من عاشقتم هنوزم چقدر گفتم و نشنید چقدر رفت و نوشتم و باز درون ترانه من عاشقتم هنوزم به فصل ها همه گفتم به سرد و گرم و بهارش و به پاییز پر از تو من عاشقتم هنوزم دریغ کردم و ابی کاش دوباره فرصت جبران و تا سلامی دوباره من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم و حدس بزن تو کجایی تو ذهن پیر و مریضم به هیشکی جاتو نگفتم من عاشقتم هنوزم و حدس بزن تو کجایی هنوز گوشه قلبم به هیشکی جاتو نگفتم من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم عاشق چشمانت آن روز که دیداری بین من و تو رخ داد شب ... بیداری زیبا دل من بردی حرفی نزدی اصلا رویا به سرم آمد من موی تو را بستم خوش پوش ترکیبی در رنگ لباس توست پرت من ژولیده کن لحظه حواستو گلها همه مدهوشند عطرت همه جا پیچید ای کاش تو گل بودی میشد که تو را میچید من عاشقتم هنوزم و حدس بزن تو کجایی تو ذهن پیر و مریضم به هیشکی جاتو نگفتم من عاشقتم هنوزم و حدس بزن تو کجایی هنوز گوشه قلبم به هیشکی جاتو نگفتم من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز معین زد با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. معین زد در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده من عاشقتم هنوزم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که من عاشقتم هنوزم معین زد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای معین زد و من عاشقتم هنوزم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. معین زد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر من عاشقتم هنوزم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. معین زد امیدوار است با عاشقانه من عاشقتم هنوزم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت من عاشقتم هنوزم معین زد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از من عاشقتم هنوزم معین زد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

معین زندی که همه او را به نام معین زد می شناسید برای مدتی است که فعالیت های هنری مجاز خود را آغاز کرده است و با این حال حتی با گرفتن مجوز هم از کیفیت کارهای وی کاسته نشده است و می توانید به راحتی با ریتم موزیک های این خواننده ارتباط برقرار کرده باشید.

معین زد قبل از گرفتن مجوز کارهای خود را بصورت هیپ هاپ و رپ به دست شنونده های موزیک رسانده بود و در این زمینه نیز موفقیت های بسیاری داشته است اما اکنون به همراه سعید انصاری تنظیم کننده خوب موسیقی کشور موسیقی های خود را بدست هواداران و شنونده ها رسانده است.

شما می توانید این موزیک زیبا و دوستداشتنی را به همراه سایر اهنگ های معین زد از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم معین زد دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را برده باشید

اهنگ من عاشقتم هنوزم از اهنگ های احساسی و عاشقانه معین زد بوده که برای مدت ها در پلی لیست ها به گوش میخورد. هم اکنون می توانید اهنگ من عاشقتم هنوز معین زد را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ من عاشقتم هنوز نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز معین زد با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. معین زد در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده من عاشقتم هنوزم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که من عاشقتم هنوزم معین زد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای معین زد و من عاشقتم هنوزم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. معین زد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر من عاشقتم هنوزم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. معین زد امیدوار است با عاشقانه من عاشقتم هنوزم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت من عاشقتم هنوزم معین زد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از من عاشقتم هنوزم معین زد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: