دانلود اهنگ پرسه معین زد | کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

معین زد – پرسه

دانلود اهنگ جدید معین زد به نام پرسه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پرسه معین زد از رسانه موزیکیشو

Moein Z Parse Download mp3 320 + Lyrics text

معین زد – پرسه

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 261

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم معین زد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ معین زد – پرسه

من عاشقانه شاعرم به موی پر کلاغیت و پرسه میزنم تو را همیشه در حوالیت همیشه میپرستمت که هر که جز تو پوچ بود زمزمه کن به گوش من که رفتنت دروغ بود گذشت و من هنوز هم چگونه میشود بگو که دست و پا میزنم تو را که نه خودم چه شد تمام شادابیم و پاکی درون من و خنده ای که توی آن تمام من هنوز بود قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی اگر که سینه سوخته ز درد بس رسیده ام اگر ندیده اند همه و من زیاد دیده ام اگر که انزوای من پر از حضور تو شده تو باعثی که پر شدم خبر نداری بغض به سر نمیشود بی تو ولی دروغ بود رفت و خلاف گفته اش خیلی سرش شلوغ بود و من چنان به خود گمم که جز تو فکر نمیکنم تو گم کرده خود چنان که دیگه فکر نمیکنم قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

معین زد و یا همان معین زندی یکی از خواننده بسیار خوب کشور است که اکنون فعالیت های خود را در زمینه موسیقی به همراه سعید انصاری ادامه می دهد. این خواننده در ابتدا که سبکی پاپ-رپ را ادامه داده بود بصورت غیر مجاز و بدون کسب مجوز رسمی و قانونی اهنگ های خود را به انتشار می رساند و در همان ابتدا شهرت اولیه را بدست اورد.

سرانجام معین زد بعد از مدتی گوشه نشینی شروع مجوز رسمی را بدست آورد و اکنون درحال تکمیل کردن آلبوم زیبای خود می باشد. این خواننده که به تازگی موزیک های متفاوتی را منتشر کرده است اینبار خبر از اهنگ احساسی جدید خود به نام پرسه را به مخاطبان خود داده است.

هم اکنون می توانید اهنگ پرسه معین زد را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید معین زد پرسه نهایت لذت را برده باشید.

معین زد پرسه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران معین زد را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از معین زد که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران معین زد آهنگ پرسه را جزو بهترین کارهای او می دانند. پرسه معین زد خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک پرسه معین زد را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ پرسه معین زد لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: