دانلود آهنگ مهدی احمدوند الهه ناز MP3 + متن و تیزر اصلی

مهدی احمدوند – الهه ناز

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام الهه ناز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ الهه ناز مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Elaheye Naaz Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – الهه ناز

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 338

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – الهه ناز

ای الهه ناز بمونی کاش با من بلند پرواز کاش یه جوری میشد با هم بسازن کبور و باز ای الهه ناز تو واقعی من یه رویا پرداز ای الهه ناز صدای تو ساز سکوتت آواز دنیا منو دیر با تو آشنا کرد دنیا ستم هی به عاشقا کرد این حق نبود سهم ما از عشق دنیا با ما این کارو چرا کرد دنیا قشنگ بود تو کتابا به ما که رسید خراب و ویران بچرخ و بچرخون مارو دنیا تا گیج بره آخر ما سرامون امروز که هرجوری گذشت رفت چی فرق داره خواب دیدی برامون یه وقتایی یه جوری بشه حالت که از خودتو دنیا شی بیزار ای الهه ناز بمونی کاش با من بلند پرواز کاش یه جوری میشد با هم بسازن کبور و باز ای الهه ناز تو واقعی من یه رویا پرداز ای الهه ناز صدای تو ساز سکوتت آواز
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.
مهدی احمدوند الهه ناز را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مهدی احمدوند را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از مهدی احمدوند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مهدی احمدوند موزیک الهه ناز را جزو بهترین کارهای او می دانند. الهه ناز مهدی احمدوند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه الهه ناز مهدی احمدوند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک الهه ناز مهدی احمدوند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز مهدی احمدوند با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهدی احمدوند در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده الهه ناز را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که الهه ناز مهدی احمدوند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهدی احمدوند و الهه ناز او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهدی احمدوند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر الهه ناز به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهدی احمدوند امیدوار است با عاشقانه الهه ناز بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت الهه ناز مهدی احمدوند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از الهه ناز مهدی احمدوند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مهدی احمدوند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. الهه ناز اثری فوق العاده از مهدی احمدوند است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهدی احمدوند سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار الهه ناز بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود الهه ناز مهدی احمدوند جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهدی احمدوند که مربوط به انتشار الهه ناز میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهدی احمدوند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه الهه ناز همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهدی احمدوند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک الهه ناز تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهدی احمدوند در اهنگ الهه ناز لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ الهه ناز مهدی احمدوند را نشنیده باشد. مهدی احمدوند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مهدی احمدوند برای موزیک فوق العاده الهه ناز و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا الهه ناز مهدی احمدوند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ الهه ناز در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مهدی احمدوند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت الهه ناز پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مهدی احمدوند الهه ناز خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مهدی احمدوند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه الهه ناز تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مهدی احمدوند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ الهه ناز فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن الهه ناز مهدی احمدوند لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مهدی احمدوند با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهدی احمدوند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده الهه ناز را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که الهه ناز مهدی احمدوند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهدی احمدوند و الهه ناز او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهدی احمدوند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر الهه ناز به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهدی احمدوند امیدوار است با عاشقانه الهه ناز بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت الهه ناز مهدی احمدوند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از الهه ناز مهدی احمدوند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهدی احمدوند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب الهه ناز را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده الهه ناز در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهدی احمدوند در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. الهه ناز مهدی احمدونداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهدی احمدوند نیز در الهه ناز تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه الهه ناز حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهدی احمدوند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب الهه ناز را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده الهه ناز در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهدی احمدوند در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. الهه ناز مهدی احمدونداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهدی احمدوند نیز در الهه ناز تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ الهه ناز حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

مهدی احمدوند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ الهه ناز به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده الهه ناز مهدی احمدوند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهدی احمدوند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ الهه ناز خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ الهه ناز بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده الهه ناز دعوت کرده است. مهدی احمدوند به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. الهه ناز مهدی احمدوندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهدی احمدوند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ الهه ناز این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهدی احمدوند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از الهه ناز مهدی احمدوند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مهدی گفته:

بنازمت پسر عجب سبک جدیدی، تنظیم عالی شعر حرف نداره ترکی لری یه دونه ای

‌ گفته:

عالی خفن

Iliya Nazari گفته:

مهدی احمدوند از همون اولش عالی بود واقعا صدای عالی و رسایی داره منتظر آهنگ های جدید مهدی هستم

یونس گفته:

این خواننده عالی شاهزاده آهنگ هات عالیه معرکست

Mary گفته:

چرا آهنگش نصفه نیمه است؟

Ho3ein گفته:

یدونه ای مرد شاهرگمی

Majidrx گفته:

این آهنک معرکست🔥😍😍😍

سعید گفته:

اخه یه خواننده چقد میتونه پر از ارامش باشه و صداش عالیی باشه👌💔

afsaneh گفته:

دُنیا مَن و دِیر با تو آشنا کَرد ! دُنیا ستم هی به عاشقا کَرد این حق نَبود سَهم مَا از عشق ! دُنیا با ما این کارو چرا کَرد…? دُنیا قَشنگ بود تو کتابا ! به ما که رِسید خراب و ویران Aşk gerçek dünya ama yalan (عشق دنیای واقعی است اما دروغ) Sen bekle gösterir doğruyu zaman (صبر کن، زمان حقیقت را نشان می دهد) ترانه سرا:اشکمهر عقیلی