بارون مهدی احمدوند | دانلود اهنگ مهدی احمدوند بارون (زیر بارون با توام تو خیابون با توام) + متن

مهدی احمدوند – بارون

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارون مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – بارون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – بارون

این اتفاقی نیست؛ که من توو این شلوغی، دیدمت فهمیدمت؛ تا دیدمت! تا دیدمت؛ فهمیدمت! این اتفاقی نیست؛ که من می بینمت بازم تورو انگار تو تقدیرِ منی… دیگه نمی بازم؛ تورو… زیرِ بارون؛ با توأم… توو خیابون؛ با توأم… توو دلم؛ برف اومده! من توو زمستون؛ با توأم… حرفی از رفتن؛ نزن… نه! نمیشه… من توو خیالم؛ با توأم… تا خوبه حالم؛ با توأم… فنجونِ قهوه ام خالیه؛ امّا توو فالم، با توأم خواهشی دیگه ندارم؛ این آخریشه… زیرِ بارون… زیرِ بارون… زیرِ بارون… این اتفاقی نیست؛ هنوز نگاهِ تو، شکلِ منه… احساس من؛ مثل توئه… احساس تو؛ مثل منه… این اتفاقی نیست ببین عطرت هنوزم با منه احساسِ این لحظه ی من بدتر از عاشق بودنه زیرِ بارون با توأم… توو خیابون با توأم… توو دلم؛ برف اومده من توو زمستون با توأم… حرفی از رفتن نزن… نه نمیشه… من توو خیالم با توأم… تا خوبه حالم با توأم… فنجونِ قهوه ام خالیه اما توو فالم با توأم خواهشی دیگه ندارم این آخریشه… زیرِ بارون… زیر بارون… زیر بارون…
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

باران و یا به قول مهدی احمدوند بارون یکی از مواردی است که قطعا هرکسی خاطره خوب و یا بدی با آن ساخته است. گاها این باران می تواند دلگیر باشد و از نظر اتفاقی که برای شما افتاده نوعی اشک شوق آسمان برای شما باشد. به هر صورت می توان باران را نوعی نعمت الهی دانست که با زندگی انسان اتصالی ناگسستنی دارد.

مهدی احمدوند جز بهترین خواننده های احساسی کشور بحساب می آید. بارون مهدی احمدوند از دیگر آثار هنری و عاشقانه او می باشد. درواقع هر عاشقی قطعا آهنگ های مهدی احمدوند را گوش داده است. بارون مهدی احمدوند از موزیک های بسیار زیبا و دوستداشتنی او می باشد که می توان از آن در مناسبت های عاطفی و عاشقانه استفاده کرد.

ترانه سرای اهنگ بارون مهرزاد امیرخانی و تنطیم این موزیک زیبا را میلاد ترابی انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک ریتمیک و دوستداشتنی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید. امیدواریم با شنیدن اهنگ مهدی احمدوند بارون نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: