آهنگ تعبیر مهدی احمدوند - دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند تعبیر + متن کامل

مهدی احمدوند – تعبیر

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام تعبیر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تعبیر مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Tabir Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – تعبیر

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 275

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – تعبیر

عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت میشه همه مشکلت تا نرسی بهش تب و ضربان بالا با تو بعد سال ها کجا بودی تو تا حالا خوش اومدی عشق انقد که منو از عشق این روزا ترسوندن دلمو کندن از جاش و بر نگردوندن تا دیدمت و دیدم به دنیا تغییر کرد تو اومدی و عشقت رویامو تعبیر کرد چرا بستی در قلبتو درو وا کن من پشت در خشکم زد به من خب یه نیم نگاه کن یه نیم نگاه کن و آتیش به پا کن تو شبای قلبم به دوریت عادت نداره قلبم یه خط صافه یه خط صافه بی تو نوار قلبم آجرای جلو در خونه دلمو شکستین تهش همه ولم میکنن و میرن و تو هستی من به همه آدمای دورم جز تو شک دارم کنار من باش تا آخرم یه شرط دارم یالا بدو بیا کنار من جایی نرو بدون من مهربون من من بدون تو دلم انقدر تنگه کی به سینش زد جز من انقدر سنگتو دلم تنگه تو دلم تنگه تو چرا بستی در قلبتو درو وا کن من پشت در خشکم زد به من خب یه نیم نگاه کن یه نیم نگاه کن و آتیش به پا کن تو شبای قلبم به دوریت عادت نداره قلبم یه خط صافه یه خط صافه بی تو نوار قلبم درو وا کن من پشت در خشکم زد به من خب یه نیم نگاه کن یه نیم نگاه کن و آتیش به پا کن تو شبای قلبم به دوریت عادت نداره قلبم یه خط صافه یه خط صافه بی تو نوار قلبم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

مهدی احمدوند تعبیر را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مهدی احمدوند را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از مهدی احمدوند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مهدی احمدوند آهنگ تعبیر را جزو بهترین کارهای او می دانند. تعبیر مهدی احمدوند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک تعبیر مهدی احمدوند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ تعبیر مهدی احمدوند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز مهدی احمدوند با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهدی احمدوند در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده تعبیر را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تعبیر مهدی احمدوند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهدی احمدوند و تعبیر او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهدی احمدوند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تعبیر به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهدی احمدوند امیدوار است با عاشقانه تعبیر بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تعبیر مهدی احمدوند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تعبیر مهدی احمدوند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

مهدی احمدوند تعبیر را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مهدی احمدوند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از مهدی احمدوند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مهدی احمدوند آهنگ تعبیر را جزو بهترین کارهای او می دانند. تعبیر مهدی احمدوند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه تعبیر مهدی احمدوند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک تعبیر مهدی احمدوند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مهدی احمدوند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب تعبیر را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده تعبیر در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مهدی احمدوند در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. تعبیر مهدی احمدونداز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مهدی احمدوند نیز در تعبیر تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه تعبیر حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مهدی احمدوند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تعبیر اثری فوق العاده از مهدی احمدوند است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهدی احمدوند سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تعبیر بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تعبیر مهدی احمدوند جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهدی احمدوند که مربوط به انتشار تعبیر میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهدی احمدوند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ تعبیر همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهدی احمدوند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه تعبیر تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهدی احمدوند در ترانه تعبیر لذت ببرید.

مهدی احمدوند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک تعبیر به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده تعبیر مهدی احمدوند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهدی احمدوند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه تعبیر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه تعبیر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده تعبیر دعوت کرده است. مهدی احمدوند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. تعبیر مهدی احمدوندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهدی احمدوند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه تعبیر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهدی احمدوند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از تعبیر مهدی احمدوند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مهدی احمدوند با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت اثری فوق العاده از مهدی احمدوند است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهدی احمدوند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت مهدی احمدوند جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهدی احمدوند که مربوط به انتشار عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهدی احمدوند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهدی احمدوند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهدی احمدوند در اهنگ عشق میره یه جایی تو دلت نمیکنه ولت لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ تعبیر مهدی احمدوند را نشنیده باشد. مهدی احمدوند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مهدی احمدوند برای اهنگ فوق العاده تعبیر و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تعبیر مهدی احمدوند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه تعبیر در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مهدی احمدوند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تعبیر پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مهدی احمدوند تعبیر خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مهدی احمدوند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ تعبیر تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مهدی احمدوند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ تعبیر فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تعبیر مهدی احمدوند لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مهدی احمدوند با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تعبیر اثری فوق العاده از مهدی احمدوند است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهدی احمدوند سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تعبیر بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تعبیر مهدی احمدوند جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهدی احمدوند که مربوط به انتشار تعبیر میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهدی احمدوند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه تعبیر همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهدی احمدوند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ تعبیر تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهدی احمدوند در ترانه تعبیر لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Hadis گفته:

عالیه عالییییی😍😍😍❤👌😍

زهره گفته:

عالبه.محشره

هانی گفته:

عاللللللللللللللللی مهدی احمدوند🥰🥰🥰🥰

رحمانی گفته:

فوق‌العاده‌‌قشنگ!

سمیرا خمیسی از اهوز گفته:

فوق العادس...مثل همیشه درخشید

زهره گفته:

عالیه..محشره