مهدی احمدوند جاده های اشک | دانلود اهنگ جاده های اشک مهدی احمدوند + متن

مهدی احمدوند – جاده های اشک

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جاده های اشک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جاده های اشک مهدی احمدوند از رسانه موزیکیشو

Mehdi Ahmadvand Jadehaye Ashk Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی احمدوند – جاده های اشک

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 51

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی احمدوند – جاده های اشک

جاده های اشک یادگارتن کوچه های شهر خاطراتتن یادگار عشق حال بد من چطوریه تو حال بد من یاد چشاتو خندیدناتو دل من کرده باز هواتو تموم دنیامو دادم پات من هیچی همه چی برا تو به تو همه چی دادم دلمو دادم همه چیز یه آدم تو با خاطره هاتو سعیمو کردم ولی نمیره یادم منو یه حال داغون سکوت غمگین شب و خیابون اگه نباشه پیشت اونی که میخوای چه غمی داره بارون نرفتی از دل و نه از خیالم جدایی از تو که نبود تو طالع ام کجایی تو اینه همش سوال من آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم به جون جفتمون همش تو خوابم یه کاری کن دیگه نیای به خواب من به تو همه چی دادم دلمو دادم همه چیز یه آدم تو با خاطره هاتو سعیمو کردم ولی نمیره یادم منو یه حال داغون سکوت غمگین شب و خیابون اگه نباشه پیشت اونی که میخوای چه غمی داره بارون نرفتی از دل و نه از خیالم جدایی از تو که نبود تو طالعم کجایی تو اینه همش سوال من آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم به جون جفتمون همش تو خوابم یه کاری کن دیگه نیای به خواب من آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم به جون جفتمون همش تو خوابم یه کاری کن دیگه نیای به خواب من
توضیحات

مهدی احمدوند زاده 29 بهمن ماه سال 1370 در شهر کرج می باشد که به علت علاقه زیاد به خوانندگی و هنر موسیقی توانست در زمینه خوانندگی، آهنگسازی، ترانه سرای و تنظیم کنندگی موزیک استاد شود و شهرت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده دوستداشتنی که به تازگی کم کار شده بود اکنون چند روزی است که خبر از انتشار موزیک جدید خود را به مخاطبانش داده است.

مهدی احمدوند جاده های اشک را به مانند کار های سابق خود برای شنونده های ثابت و علاقه مند به وی آماد کرده است. این موزیک که ریتمیک و احساسی می باشد شما را به حال و هوای عاشقی و احساسی برده پس بهتر است با امادگی کامل ان را گوش دهید.

اهنگ جاده های اشک مهدی احمدوند ریتمی به مانند موزیک خلصه وی دارد و همین سبب شده تا مخاطبان بازهم از ان استقبال فراوان داشته باشند. مهدی احمدوند جاده های اشک را برای آن دسته از مخاطبان خود به انتشار رسانیده که خاطراتی داشته و این خاطرات لحظه های عاشقانه را به یاد این افراد می اورد.

از انجایی که مهدی احمدوند جزئی از خوانندگان با احساس و بسیار خوش صدای کشور بحساب می آید رساندن مفاهیم عاشقانه به شنونده را به راحتی و با اصولی خاصی انجام می دهد و همین دلیل سبب شده تا موزیک های وی گوش نواز تر به چشم بیایند. اهنگ جدید مهدی احمدوند جاده های اشک را می توان از بهترین موزیک های احساسی وی در چند سال اخیر تلقی کرد.

هم اکنون می توانید اهنگ جاده های اشک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ احساسی جاده های اشک مهدی احمدوند جدید نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مرضیه گفته:

محشره مهدی جونم مثل همیشه?? خییییللللللیییییی دوست دارم الهی فدات شم صدای هیچ کسی مثل صدای تو ارومم نمیکنه

delaram گفته:

عالی عالی مثل همیشه

امیر نگه گفته:

ممنون از شما نظر لطفتونه :)

جانا گفته:

سایتتون بهترین سایت موسیقی هست که دیدم خواستم تشکر کنم از شما بابت سایتتون و یه خسته نباشید واسه کار خوبتون❤❤❤

Zahra گفته:

سلام آقای احمدوند اهنگ جدیدتون مثل بقیه اهنگاتون عالییییی بود و هست??

Maryam گفته:

سلام آقای احمدوند،مرررسی مثل همیشه باز هم ترکوندی،یعنی شما واااقعا مححشرید..ممنون

مجتبی گفته:

عالی بود دمت گرم